Hoi,
Heb even een vraag.
Afgelopen weeknd is onze oude pc gecrasht.
Een buurman van een paar huizen verderop heeft aan huis een pc-bedrijfje.
Hij heeft gelukkig de c-schijf kunnen redden, want er stonden belangrijke dingen op.
Nu hebben we bij hem een nieuwe pc gekocht. En we zijn daar erg blij mee.
Hij heeft het één en ander uitgelegd en heeft ons erg goed geholpen.
Echter nou vertelde hij dat wanneer we vragen of problemen hebben, we hem kunnen bellen en dat hij vanuit zijn huis dan kan kijken wat het probleem is.
Op dat moment intereseerd me dat zinnetje niet zo veel, maar nu voel ik me daar niet echt goed bij.
Wat betekend dat: kan hij zomaar op elk door hem gewesnt moment ons volgen?
Of is dat alleen wanneer wij toestemming geven dat hij ons mag schaduwen, dat is namelijk op mijn werk ook zo. Daar moet ik de helpdeks eerst toestemming geven en dan pas kunnen zij mij volgen.
Kan iemand mij dit aub uitleggen.
Of is er een manier waarop ik dat kan controleren of dt zo is.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes Jolanda.
Heb even een vraag.
Afgelopen weeknd is onze oude pc gecrasht.
Een buurman van een paar huizen verderop heeft aan huis een pc-bedrijfje.
Hij heeft gelukkig de c-schijf kunnen redden, want er stonden belangrijke dingen op.
Nu hebben we bij hem een nieuwe pc gekocht. En we zijn daar erg blij mee.
Hij heeft het één en ander uitgelegd en heeft ons erg goed geholpen.
Echter nou vertelde hij dat wanneer we vragen of problemen hebben, we hem kunnen bellen en dat hij vanuit zijn huis dan kan kijken wat het probleem is.
Op dat moment intereseerd me dat zinnetje niet zo veel, maar nu voel ik me daar niet echt goed bij.
Wat betekend dat: kan hij zomaar op elk door hem gewesnt moment ons volgen?
Of is dat alleen wanneer wij toestemming geven dat hij ons mag schaduwen, dat is namelijk op mijn werk ook zo. Daar moet ik de helpdeks eerst toestemming geven en dan pas kunnen zij mij volgen.
Kan iemand mij dit aub uitleggen.
Of is er een manier waarop ik dat kan controleren of dt zo is.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes Jolanda.