Verkrijgbaarheid Acer G24

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenboots

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Ik heb recentelijk een zelf samengestelde hi-end game pc aangeschaft. De twee 17" schermen die ik al had wil ik nu gaan vervangen.
Om mijn goede grafische prestaties ook goed te kunnen weergeven heb ik gezocht naar een mooie monitor, en ben op de Acer G24 uitgekomen.

Deze monitor is verreweg de beste die op het moment te verkrijgen is.
Zie deze link voor specs.

Nadat ik de monitor naar wens had gevonden ging ik op zoek naar een webshop (zijn meestal goedkoper en hebben goede bezorging) waar ik deze kon aanschaffen.
Voor mijn huidige setting gaat mijn voorkeur uit naar de Electric Blue uitvoering:
1347765359_1750662098_low.jpg

De 'standaard' oranje kleur spreekt mij niet aan.

Nu blijkt dat deze monitor haast niet meer te verkrijgen is in Nederland. Het is bij bepaalde leveranciers van winkels nog leverbaar omdat het toevallig nog op voorraad is (de blauwe variant vindt je helemaal niet!). Bij de meeste zijn ze dan ook gemarkeerd als End-of-Life (van de markt).
Dit kan ik niet zo goed begrijpen aangezien deze monitor de koploper is in zijn soort. Ik heb geen soortgelijke monitor kunnen vinden.

Mij vraag is nu:
Weet iemand waar ik de Electric Blue kan krijgen?
en
Kan iemand de moeilijke verkrijgbaarheid verklaren?

Bij voorbaat dank,
Koen

Voor wie het iets interesseerd, hier mij pc specs:
Gigabyte GA-EX58-UD5 iX58, Intel Core i7 940 @ 3.06 GHz, 6144 MB Corsair DDR3 @ 1600 MHz, Saphire Radeon HD4870x2 @ 800MHz / 1000MHz, Samsung SyncMaster 730BF + Eizo L568, OCZ 60GB core ssd, Windows Vista Ultimate x64 SP1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan