Verlaagd effect bij klikken op label

Status
Niet open voor verdere reacties.

rotrax

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
I.p.v. knoppen op een formulier gebruik ik labels om een ander formulier of een opdracht uit te voeren.

nu wil ik graag dat wanneer ik op dit label klik het label wordt verlaagd zodat de gerbuiker ziet dat de actie gaat plaatsvinden.

(eventueel de kleur van de tekst ook nog aanpassen)

iemand een idee

groet,

rotrax

Bij labels moet je dit doen door te spelen met de BorderStyle, BorderColor, en BorderWidth properties van het betreffende label.
Je kunt deze vanuit Visual Basic zetten.
Kijk even in de help voor de exacte syntax en welke settings je moet gebruiken voor het door jou gewenste effect.
Nog makkelijker gaat het door het SpecialEffect propertie van het label te gebruiken, daarmee kun je in één keer de BorderStyle, BorderColor, en BorderWidth properties van de juiste waarde voorzien.

Laatst bewerkt:
Bedankt,

Het is met gelukt ik wist niet wat het commando was en nu je dat wel weet.....

Wel nog een klein probleempje.

Achter de knop zit een bepaalde functie. Deze opdracht kost even tijd vandaar dat ik wilde laten zien dat de opdracht wordt uitgevoerd dmv. de verlaging.

nu berkend hij echter de gehele functie en daarna verlaagd hij de knop en gaat tot de rest van de acties over. met andere woorden: ik wil graag dat hij hem direct verlaagd en pas daarna overgaat tot de rest van de functie.

idee?

Je kan access dwingen commando's meteen uit te voeren door na het statement dat je uitgevoerd wilt hebben het commando DoEvents te plaatsen in je code.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan