verlengdraden PS/2

Status
Niet open voor verdere reacties.

seedorf

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hey,

Ik heb dus men pc verbonden met men tv, maar nu zou'k dus via men pc ipv alleen films te bekijken ook willen internetten en dus zou ik een toetsenbord en een muis van men pc naar men living willen krijgen, hetzij dit een redelijke afstand is en geen enkele toetsenbord of muis zo'n lange pS/2 kabels hebben dacht ik aan verlengkabels hiervoor, ik vroeg me af of deze hiervoor bestonden, en of deze eventuele versterkers nodig hebben om de zoveel meter...

Alvast Bedankt!

Conrad.nl verkoopt erg veel kabels.

Kijk hier eens rond en stuur ze desnoods een mailtje mocht je er niet uitkomen.

Ze hebben echt veel kabels !

Ik heb ze wel liggen, zijn in elke goede computerwinkel zo te koop voor niet al te veel geld.

Bij conrad vindt ik dus geen lange PS/2 kabels, ze zouden zo'n lengte moeten bezitten van 25 m...
en hier in Belgie weet 'k dus geen enkele winkel die deze verkoopt.... :)
dus dacht ik even mss een online winkel?

25 meter? Dan krijg je veel te veel signaalverlies denk ik. Er zijn wel oplossingen voor dit probleem (www.blackbox.nl) maar die zijn niet goedkoop.

van dat teveel signaalverlies dat wist ik, dus dacht ik dat er mss versterkers bestonden zoals met de coax...

Signaalversterkers bestaan wel, maar zijn behoorlijk prijzig.

Weet u mss waar ik deze kan vinden?
Want prijs is niet echt een probleem... kzou gewoon tv volledig willen aansluiten op de pc...

Ik zou het eerst een keer zonder verlenging (kosten) proberen, de kwaliteit tussen film kijken of internetten enzo verschilt behoorlijk, het viel mij vies tegen iig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan