Verlengen van productactivering Microsoft Office

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evelthoven

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Goedenavond allemaal,

Graag zou ik uw hulp willen vragen voor het volgende probleem. Het is altijd goed gegaan met de programma's van Microsoft maar sinds enkele dagen krijg ik bij het opstarten van Microsoft programma's een scherm te zien zoals in de bijlage. In de tweede bijlage heb ik vanuit Word ook een printscreen gemaakt en toegevoegd.

Kunt u me aub. op weg helpen wat te doen om Microsoft te activeren? Want ik ben bang dat het anders over een aantal dagen is afgelopen. Ik zou absoluut niet zonder Outlook kunnen vanwege mijn sollicitatie-activiteiten.

Alvast bedankt voor alle hulp.

Met vriendelijke groeten,

Eric Velthoven

Bijlagen

• Microsoft probleem.JPG
    Microsoft probleem.JPG
    54,3 KB · Weergaven: 265
  • Microsoft probleem2.jpg
    Microsoft probleem2.jpg
    82,3 KB · Weergaven: 171
Als je de officiële installatieset van Microsoft Office hebt zit daar ook de product sleutel bij. Klik in het eerste schermpje op Productcode wijzigen om deze in te voeren. Daarna zal Outlook bij de eerstvolgende start vragen om Office te activeren. Dat doe je dan en is het probleem over.

Beste EdMoor,

Bedankt voor je reactie.
Helaas heb ik geen installatie-cd want Microsoft Office is destijds door een ex-collega op mijn laptop geinstalleerd. Het is dus geen officiele versie.
Zijn er misschien toch nog andere mogelijkheden?

Gr.
Eric

De enige legale mogelijkheid blijft een sleutel voor die versie en editie van Office. Wellicht even contact opnemen met de ex-collega. Misschien dat hij eerder wel een sleutel heeft ingevoerd en dat deze opnieuw moet worden ingegeven. De eventueel eerder ingevoerde sleutel zou je dan met dit programma kunnen vinden:
http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html

Daarnaast ben je voor je e-mail uiteraard niet afhankelijk van Office.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan