verlengen virusabonnement

Status
Niet open voor verdere reacties.

zonnestraalje

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2005
Hallo,

Ik heb een probleem, waar niemand me verder mee kan helpen, misschien jullie?
Ik heb 35 euro betaalt, om mijn abonnement op norton system works 2004 te verlengen. Het geld is ontvangen en daarop kreeg ik een abonnementssleutel om het abon. daadwer
kelijk te verlengen.
Op de site van symantic staat een stappenplan, maar het werkt niet bij mij.
Je moet, om de goede venters voot velenging te krijgen, de internetverbinding verbreken. Dan krijg een venster er voor, dat ik niet verder kan, omdat de verbinding verbroken is. Daar houden ze in het stappenplan rekening mee en ze zeggen dat het updaten dan in expresmodus staat en als je dat veranderd kun je wel verder, maar ik heb hem in interactieve modus staan en toch kom ik niet verder, krijg niet de vensters er voor om de sleutel in te voeren. Kan ik het venster, dat er geen internetvenster is op een andere manier omzeilen??? Ik ben het geld kwijt, het verlengen lukt niet en omdat het een oudere versie is, krijg je geen ondersteuning,
Weet iemand raad?????

Groetjes Zonnestraaltje

Aannemende dat je dezelfde persoon bent plaats ik dit linkje even zodat anderen kunnen zien welke antwoorden er reeds gegeven zijn. ;)

als je norton systemworks enkel voor het antiviruspakket gebruikt ... was je beter geweest de upgradeversie op cd te kopen ... die kost wel 42 euro maar dan heb je tenminste de nieuwe scan engine ... die in staat is meer virussen tegen te houden ...

de ondersteuning zou echter nog moetten tellen hoor, je hebt net een verlenging aangekocht - neem eens telefonisch contact op met symantec

Neem contact op met de Klantenservice:

Nederland Bel +31 (0)20 5040 565 09.00 - 17.00 uur

Symantec kan via de telefoon je abonnement verlengen hoor, zonder enig probleem.
Het enige wat je dan nodig hebt is die sleutel die je van ze gekregen hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan