tryer
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 dec 2003
Ik ben van plan mijn computer in de meterkast te plaatsen. Mijn beeldscherm, muis en toetsenbord houd ik op een tafel in de woonkamer, tussen de meterkast en de tafel waarop het beeldscherm staat, zit een muur. D.m.v. een gat wil ik de kabels van muis, toetsenbord en beeldscherm met de computer verbinden. Technisch is een en ander geen probleem.
heb ik geen last meer van dat bakbeest en ook geen geluidzoem meer.
Ik heb een probleem: op de computer zit een system frontpanel (system powerLED, hard disk activity LED, power- en resetknop), dat ik in een doosje wil bouwen. Dit doosje komt dan op de computertafel te staan, kan ik met de power- en resetknop de computer aan en uitzetten en zo ook de leds zien).
Nu vraag ik me af of er verlengkabel zijn om die draadjes in één kabel te verlengen (in totaal een stuk of 8), anders moet ik gaan solderen.
Weten jullie of die in de handel zijn ??
heb ik geen last meer van dat bakbeest en ook geen geluidzoem meer.
Ik heb een probleem: op de computer zit een system frontpanel (system powerLED, hard disk activity LED, power- en resetknop), dat ik in een doosje wil bouwen. Dit doosje komt dan op de computertafel te staan, kan ik met de power- en resetknop de computer aan en uitzetten en zo ook de leds zien).
Nu vraag ik me af of er verlengkabel zijn om die draadjes in één kabel te verlengen (in totaal een stuk of 8), anders moet ik gaan solderen.
Weten jullie of die in de handel zijn ??