• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verlof overzicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

lady lieke

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2006
Is er een mogelijkheid om datums in overzicht te zetten.
Zeg maar zoals je dat ook kan met andere gegevens in grafiek zetten.
Kun je dan ook de verschillende datums in overzicht zetten?

BVd
Lieke

Lieke,
Verklaar je nader. Uiteraard kun je datums in Excel zetten maar ik snap de vraag niet helemaal. Zet desnoods een voorbeeldbestandje hier.

Je voert een aantal datums achter elkaar in bijvoorbeeld
vakantie van 1-10-2007 t/m 10-10-2007.
En dan wil ik die datums plaats in jaar overzicht waarin dan aangegeven wordt wanneer iemand vakantie heeft.
Iets duidelijker?

Je voert een aantal datums achter elkaar in bijvoorbeeld
vakantie van 1-10-2007 t/m 10-10-2007.
En dan wil ik die datums plaats in jaar overzicht waarin dan aangegeven wordt wanneer iemand vakantie heeft.
Iets duidelijker?

Je kunt op de plaats waar de datums in het jaaroverzicht moeten komen het = teken typen. Daarna klik je op de tab van het blad waar de data staan en vervolgens klik je op de cel waar de datum staat. Druk vervolgens op Enter en de datum is gekoppeld in het jaaroverzicht.

Je kunt op de plaats waar de datums in het jaaroverzicht moeten komen het = teken typen. Daarna klik je op de tab van het blad waar de data staan en vervolgens klik je op de cel waar de datum staat. Druk vervolgens op Enter en de datum is gekoppeld in het jaaroverzicht.

Volgens mij is het eerder de bedoeling om een kruisje te zetten in een jaarkalender tussen (in dit voorbeeld) 1-10-2007 en 10-10-2007. Klopt dit Lieke?

Wigi

lady lieke,

Ik het voor 1 persoon, of moet je het voor bv 10 mensen bij houden?

Zie bijlage voor de essentie van het antwoord als het met een kleurtje is. Zie bij voorwaardelijke opmaak.

Wigi

Bijlagen

Sorry maar hoe maak ik die voorwaardelijk opmaak.

alvast bedankt

Selecteer de cellen waarop het toegepast moet worden, doe Opmaak > Voorwaardelijke opmaak, en gebruik dan een formule zoals ik in het voorbeeld gedaan heb.

@ lady lieke

waar moet ik aan denken 5, 10, 25, 100?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan