Hallo,
Op internet heb ik vele voorbeelden gevonden van verlofplanners, echter deze zijn niet precies wat ik zoek.
Ik ben zelf aan de slag gegaan en aardig ver gekomen maar loop nu vast en vrees dat ik verkeerd gestart ben en wil misschien overnieuw beginnen.
Weet iemand hoe ik het volgende voor elkaar krijg? En kan hier een voorzetje voor geven of tips geven?
Ik heb 12 teams, elk team heeft ongeveer 25 medewerkers en 1 team 50.
Medewerkers hebben verschillende contract uren en werken soms 3, 4 of 5 dagen (alleen doordeweeks/nooit weekenden).
Bijvoorbeeld een medewerker heeft een contract van 36 uur, maar werkt 4 x 9 uur en is altijd op maandag vrij.
Maar er zijn ook medewerkers die 40 uur werken en 5 x 8 uur werken.
Wat ik wil bereiken is dat er een invoerblad is waar de namen van teams en bijbehorende medewerkers ingevuld kunnen worden. Tevens vult men hier de contracturen in en een eventuele vaste vrije dag (ma,di,wo,do of vrij).
In dit zelfde blad geeft men (meerdere) verlof periodes aan voor het jaar. Dit is me tot zo ver gelukt dat er 1 verlof periode in gevoerd kan worden, maar wil graag dat er meerdere ingevuld kunnen worden per medewerker en toch de formatie goed berekend blijft. Dit is me (nog)niet gelukt. Het liefts wil ik niet dat er voor meerdere verlofperiodes op meerdere regels dezelfde medewerker ingevoerd moet worden.Bekijk bijlage testversie.xlsx
Zie ook het bijgesloten bestand, ik sta open voor alternatieven of tips
Thanks alvast!
Op internet heb ik vele voorbeelden gevonden van verlofplanners, echter deze zijn niet precies wat ik zoek.
Ik ben zelf aan de slag gegaan en aardig ver gekomen maar loop nu vast en vrees dat ik verkeerd gestart ben en wil misschien overnieuw beginnen.
Weet iemand hoe ik het volgende voor elkaar krijg? En kan hier een voorzetje voor geven of tips geven?
Ik heb 12 teams, elk team heeft ongeveer 25 medewerkers en 1 team 50.
Medewerkers hebben verschillende contract uren en werken soms 3, 4 of 5 dagen (alleen doordeweeks/nooit weekenden).
Bijvoorbeeld een medewerker heeft een contract van 36 uur, maar werkt 4 x 9 uur en is altijd op maandag vrij.
Maar er zijn ook medewerkers die 40 uur werken en 5 x 8 uur werken.
Wat ik wil bereiken is dat er een invoerblad is waar de namen van teams en bijbehorende medewerkers ingevuld kunnen worden. Tevens vult men hier de contracturen in en een eventuele vaste vrije dag (ma,di,wo,do of vrij).
In dit zelfde blad geeft men (meerdere) verlof periodes aan voor het jaar. Dit is me tot zo ver gelukt dat er 1 verlof periode in gevoerd kan worden, maar wil graag dat er meerdere ingevuld kunnen worden per medewerker en toch de formatie goed berekend blijft. Dit is me (nog)niet gelukt. Het liefts wil ik niet dat er voor meerdere verlofperiodes op meerdere regels dezelfde medewerker ingevoerd moet worden.Bekijk bijlage testversie.xlsx
Zie ook het bijgesloten bestand, ik sta open voor alternatieven of tips
