verloopkabel voor printer naar laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

derk hoeksema

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2005
Mijn nieuwe laptop met Windows Vista Home Premium heeft alleen USBaansluitingen voor o.a. printer en scanner. Mijn 6 á 7 jaren oude printer (Epson Stylus color 660) en scanner (Lifetec LT 9891) werken nog prima, maar kan ik niet op de laptop aansluiten omdat de kabels niet compatible zijn. Ik moet dus een verloopkabel hebben. Heb er eentje geprobeerd, geschikt t/m windows XP, maar dat gaf geen resultaat.
Weet iemand hoe dit goed op te lossen? BIj voorbaat dank dan!
Vista heeft wel de driver voor deze printer en die heb ik ook geinstalleerd.
Dank tot dusver voor jullie reacties

Laatst bewerkt:
Voor we verder gaan: zijn er voor die printer en scanner wel drivers beschikbaar dan voor Windows Vista??

Uw antwoord graag naar [email zei:
d-hoeksema@orange.nl[/email]

Zou je email adres uit het bericht verwijderen vanwege de kans op ongewenste mail en spam etc. indien er reactie is krijg je hier toch bericht van.

er zijn usb/paralel adapters in omloop, echter epson heeft geen drivers voor vista beschikbaar voor deze printer, misschien dat vista de printer wel herkent en goed aanstuurt, maar daar kan ik al geen antwoord op geven omdat ik geen vista gebruiker ben.
Wat de scanner betreft wordt het eerlijk gezegd al helemaal moeilijk.

De kabel is er wel, maar ik zou eerst even uitzoeken of er drivers beschikbaar zijn voor Vista zoals mrmusic zegt.

GBB1110.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan