danrik
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 jan 2010
Hallo allemaal,
Ik heb het volgende zeer vervelende probleem;
bij het inrichten van een nieuwe pc voor vrienden, ging er iets gruwelijk mis.
Mijn documenten, muziek, downloads etc. heb ik verplaatst naar D:/users/gebruikersnaam/.
Dit heb ik aangepast door op start te klikken, op de gebruikersnaam, rechts klikken op documenten, eigenschappen, locatie, vanaf daar c vervangen door d. Hetzelfde proces herhaald voor de andere mappen.
In eerste instantie heb ik deze mappen op D: gevuld met diverse bestanden (films, foto's, documenten etc.)
Daarna Heb ik deze bestanden van D: vanuit de gebruikersmap verplaatst naar de gebruikersmap van C: (onder de startknop)
Toen dit gebeurd was heb ik op D: de bewuste mappen gewist.
Daarna kreeg ik een melding dat het pad naar een bepaald bestand niet meer geldig was.
Sindsdien zijn al deze bestanden niet meer te vinden.
Daarna nog mappen met dezelfde naam aangemaakt op D:, geen resultaat.
Met Ubuntu opgestart om de schijven te bekijken, niets te vinden.
Weten jullie misschien wat de mogelijkheden zijn om de bestanden terug te krijgen?
Ik heb het volgende zeer vervelende probleem;
bij het inrichten van een nieuwe pc voor vrienden, ging er iets gruwelijk mis.
Mijn documenten, muziek, downloads etc. heb ik verplaatst naar D:/users/gebruikersnaam/.
Dit heb ik aangepast door op start te klikken, op de gebruikersnaam, rechts klikken op documenten, eigenschappen, locatie, vanaf daar c vervangen door d. Hetzelfde proces herhaald voor de andere mappen.
In eerste instantie heb ik deze mappen op D: gevuld met diverse bestanden (films, foto's, documenten etc.)
Daarna Heb ik deze bestanden van D: vanuit de gebruikersmap verplaatst naar de gebruikersmap van C: (onder de startknop)
Toen dit gebeurd was heb ik op D: de bewuste mappen gewist.
Daarna kreeg ik een melding dat het pad naar een bepaald bestand niet meer geldig was.
Sindsdien zijn al deze bestanden niet meer te vinden.
Daarna nog mappen met dezelfde naam aangemaakt op D:, geen resultaat.
Met Ubuntu opgestart om de schijven te bekijken, niets te vinden.
Weten jullie misschien wat de mogelijkheden zijn om de bestanden terug te krijgen?