Vermeldingen in lijst software configuratiescherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Metalhead

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2003
Berichten
512
Goedenavond allemaal.

In mijn lijst software staan programma's die niet meer op de schijf staan maar nog wel vermeld worden. Bij sommige zelfs verschijnt er geen verwijder knop. Hoe krijg ik deze vermeldingen weg?
Ik moet er wel bij zeggen dat sommige zich niet lieten verwijderen. Deze heb ik rigoreus verwijderd.

Groetjes,

Metalhead
 
dan zou je ccleaner eens kunnen proberen.
zie de uitleg in de tips en handleidingen van ons forum.
 
Sorry, dat was ik vergeten te vermelden. CCleaner heb ik al gebruikt. Dit heeft ervoor gezorgd dat het verwijder knopje bij het te verwijderen proggie verdwenen is. Het te verwijderen proggie staat er niet meer op maar nog wel in de lijst. En jammer genoeg kan Ccleaner hier niks meer mee.

Maar evengoed bedankt voor je snelle reactie.

Groet,

Metalhead

PS ik ga zo slapen dus als jij of iemand anders iets nog weet, dan graag, maar mijn reactie zal morgen pas weer zijn.

Slaap lekker iedereen
 
Je moet kiezen voor "Waarde verwijderen" in het Gereedschap gedeelte van Ccleaner. Dat is toch wat je wilt? (Dat de software niet meer vermeld staat in de lijst).

Tijs.
 
Had ik ook al gedaan. Dan krijg ik een foutmelding. "cannot delete msi installer"
 
Het is gedeeltelijk gelukt. Ik ben in het register gedoken en naar de volgende sleutel gegaan.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

Daar alle vermeldingen weggehaald, het register weer afgesloten. Regcleaner eroverheen en toen stonden de vermeldingen er nog steeds maar ccleaner kreeg ze toen opeens wel weg. Op eentje na. Die is echt hardnekkig.

O ja, opnieuw instaleren van de proggies had geen zin. Ze lieten zich echt niet verwijderen.

Maar het is nu opgelost. Bedankt voor het meedenken.

Groetjes,

Metalhead.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan