vermist bestand boot.ini en geen wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

jente146

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2005
Hoi,

Sinds gisteravond doet onze computer erg raar, hij start niet meer op en geeft aan dat er een systeembestand mist/beschadigd is. Het zou hier gaan om boot.ini in ieder geval heb ik de cd erin gedaan toen kwam de vraag of ik windows vanaf de cd wilde starten, heb ik bevestigd. Toen of ik wilde installeren of repareren dus ik kies repareren, toen welke windows ik wilde starten, er was maar één optie, dus die maar gedaan. toen vroeg de computer echter om het administratorwachtwoord. tsja, wij hebben geen wachtwoord op onze computer en naar mijn weten ook nooit gehad. ik heb alle voor de hand liggende dingen geprobeerd, maar dat doet het niet en niets invullen werkt ook niet. hoe krijg ik m'n windows nou weer goed?

Groetjes jente146

Het administratorwachtwoord is tijdens de installatie op de computer gezet.
Heb je de computer zelf geïnstalleerd of is dat door een computerwinkel oid gedaan?

ik heb het zelf gedaan samen met m'n vader, maar ik kan me echt niet herinneren of we toen een wachtwoord hebben verzonnen. dan zou het namelijk iets heel standaards zijn en dat heb ik al geprobeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan