vermoeden van virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

vosco

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2003
hallo een ieder,
ik wil op mijn pc norman installeren, een officiele versie. de installatie gaat goed totdat de internet up date moet gaan plaats vinden, dan krijg foutmeldingen. ik heb ook geprobeerd een tooltje te downloaden van norman om te kijken of er virussen op mijn pc zitten en deze werkt ook niet. bitdefender geprobeerd ook niet. mijn vraag is nu is er een handige tooltje wat ik bijv. in dos kan gebruiken of iets anders.

graag reacties

Wat voor foutmeldingen krijg je dan exact?

Ik ben Norman gebruiker dus vertel je fout eens.

ik waardeer de snelle reactie, maar de pc staat bij mij op een andere locatie. daar ben ik nu niet. kan ik morgenavond wellicht een beroep op jullie doen.dan kam ik ook de exacte foutmelding weergeven.

Oké,
Tot morgen.:D

Ronald: om jou en de Helpmijers een heleboel typen te besparen:
Als Norman licentiehouder heb je recht op ondersteuning van Norman (telefonisch).
Wat houdt je tegen om voor het allerlaagste telefoontarief morgen even Norman te bellen (023-7890222) en het probleem voor te leggen?

Dat heeft t.o.v. de Helpmij sowieso 3 voordelen als er echt een vervelend beestje in je machine rondkruipt:
1. ze nemen je machine (met jouw toestemming, on line over)
2. na die overname repareren ze je machine
3. installeren en tweaken ze Norman Antivirus suite voor je.

Als wij die drie punten hier met typen moeten doen, ben je mogelijk enkele uren verder, terwijl je met Norman wellicht een kwartiertje belt.

(Aldus ook een tevreden Norman gebruiker.
Al sinds eind jaren tachtig toen Norman het Nederlandse Shark/TBAV overnam) ;)

Laatst bewerkt:
Misschien even een nuance aanbrengend:

begrijp mij goed, ik denk dat niemand hier te beroerd is om jou met een of tientallen berichten te helpen. Ik vermoed alleen dat wat wij met vele berichten typen mogelijk niet eens voor elkaar krijgen, een Norman helpdesk medewerker in een kwartiertje voor elkaar heeft (alleen maar omdat hij jouw machine kan "zien")

en wat Puppie betreft : morgen Helpmij? Proficiat !

Laatst bewerkt:
hallo een ieder,
ik wil op mijn pc norman installeren, een officiele versie. de installatie gaat goed totdat de internet up date moet gaan plaats vinden, dan krijg foutmeldingen. ik heb ook geprobeerd een tooltje te downloaden van norman om te kijken of er virussen op mijn pc zitten en deze werkt ook niet. bitdefender geprobeerd ook niet. mijn vraag is nu is er een handige tooltje wat ik bijv. in dos kan gebruiken of iets anders.

graag reacties

ik ben ook al vele jaren norman gebruiker vertel is hoe jij hem insalleert? bennie ben47.

hallo een ieder,

hier toch ronald. ik heb norman om gevraagd te helpen. ging toch niet helemaal goed.
dus toch hier maar. de installatie gaat goed. hij neemt ook de update mee maar bij het bijwerken(het het tandwieltje) komt het schermpje de installatie of update van norman program kan niet worden voltooid door een onverwachte fout. sla uw werk op en klik vervolgens op nu herstarten..

ik akn overdag hier niet zijn dus heb ik ook geen support bij deze pc. gaarne advies

Norman is een goed tot zeer goed probleemloos werkend programma.
ALS er ernstige problemen zijn zoals jij hebt EN Norman kan je niet helpen, dan is het wellicht handig om een format te overwegen.

Ik heb de boys van Norman ooit 1x nodig gehad, ze zijn super deskundig en als zij passen, ga er dan maar vanuit dat er iets griezeligs met je pc aan de hand is.

Slechts enkele algemene opmerkingen / adviezen waar je naar kan kijken:

- heb je meer dan 1 antivirusprogje op je PC ? Delete dan een van de 2.
- installeer Norman in de root (dus rechtstreeks op C) en niet in de map program files
- voor zover nog nog niet gedaan : verwijder Norman middels software verwijderen en als dat niet lukt, dan maar handmatig uit de mappen.
- installeer 'm daarna nogmaals.

Heb je dan nog gezeur, probeer dan eens een online scan en als dat dan ook geen soelaas biedt, dan gauw een format C:...........................

Laatst bewerkt:
ik support gekregen een bat file. het werkt nog steeds niet. grr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan