Tiborv
Inventaris
- Lid geworden
- 22 apr 2001
- Berichten
- 19.157
- Besturingssysteem
- Windows, Linux
- Office versie
- 365
Zoals sommigen wel weten maak ik regelmatig gebruik van Usenet (nieuwsgroepen). Helaas knalt constant de verbinding met de server eruit (Server error). Hierop dus een mailtje gestuurd naar planet.
<hr>
Vraag
#_Onderwerp: verbindingsprobleem
#_Vraag: Ik maak regelmatig gebruik van usenet. Tot mijn grote irritatie krijg ik zeer regelmatig een time-out vanaf de server, zelfs met een wachttijd van 5 minuten of langer. Andere verbindingen (http/ftp/mail) lopen wel gewoon goed.
Die lange time-outs zijn vooral vervelend bij download's in de nachtelijke uren, je komt er zo laat achter en dat is zonde van de tijd.
Wat gaat er fout? (Mijn verbinding is zeker in orde, time-outs komen van de servers af).
Direct nog maar een opmerking, ik heb, net als velen met mij, geen tussenvoegsel in mijn naam, het is echter wel een verplicht veld.. Raar/dom hoor.
<hr>
Het antwoord van Planet:
Geachte heer/mevrouw,
Helaas kunnen wij uw vraag niet beantwoorden, aangezien deze buiten de ondersteuningsvoorwaarden van Planet Internet valt. U kunt het beste contact opnemen met de leverancier of fabrikant van het product.
Met vriendelijke groet,
Customer Services
Planet Internet
<hr>
3x raden wie de leverancier van het product is.... Precies..
Bij Planet Internet weten ze kennelijk zelf niet wat ze hebben
Dat van het tussenvoegsel is ook lekker snugger, ik heb er geen, het is echter wel een verplicht veld in het formulier.. Arch...
<hr>
Vraag
#_Onderwerp: verbindingsprobleem
#_Vraag: Ik maak regelmatig gebruik van usenet. Tot mijn grote irritatie krijg ik zeer regelmatig een time-out vanaf de server, zelfs met een wachttijd van 5 minuten of langer. Andere verbindingen (http/ftp/mail) lopen wel gewoon goed.
Die lange time-outs zijn vooral vervelend bij download's in de nachtelijke uren, je komt er zo laat achter en dat is zonde van de tijd.
Wat gaat er fout? (Mijn verbinding is zeker in orde, time-outs komen van de servers af).
Direct nog maar een opmerking, ik heb, net als velen met mij, geen tussenvoegsel in mijn naam, het is echter wel een verplicht veld.. Raar/dom hoor.
<hr>
Het antwoord van Planet:
Geachte heer/mevrouw,
Helaas kunnen wij uw vraag niet beantwoorden, aangezien deze buiten de ondersteuningsvoorwaarden van Planet Internet valt. U kunt het beste contact opnemen met de leverancier of fabrikant van het product.
Met vriendelijke groet,
Customer Services
Planet Internet
<hr>
3x raden wie de leverancier van het product is.... Precies..
Bij Planet Internet weten ze kennelijk zelf niet wat ze hebben
Dat van het tussenvoegsel is ook lekker snugger, ik heb er geen, het is echter wel een verplicht veld in het formulier.. Arch...