Vernieuwde site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guus abc †

Meubilair
Lid geworden
12 feb 2004
Ik ben mijn huidige site met foto's van Schotland (zie hieronder) aan het vernieuwen. Op één pagina na is-ie af en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. En of er fouten opduiken in andere browsers dan IE en Netscape Navigator.
Hij staat op http://home.zonnet.nl/g.crone/test/

Guus.

Laatst bewerkt:
Guus,
De site ziet er perfect uit, ik werk met xp pro en ie6.
Geen fouten ontdekt.
Mag ik vragen met welk programma jij deze site gemaakt hebt. Ik vind het zeer mooi, een vaag plaatje en als je erop gaat staan dat deze dan duidelijk word.
Een zeer mooi site.

Suc6.

Ik vind het er mooi uitzien!

Mooie navigatie, lekker overzichtelijk, oogt rustig!

Ga zo door zou ik zeggen!

P.S. heb je het monster van Loch Ness nog gezien? :D

Geplaatst door puppie

Mag ik vragen met welk programma jij deze site gemaakt hebt. Ik vind het zeer mooi, een vaag plaatje en als je erop gaat staan dat deze dan duidelijk word.
Een zeer mooi site.

De Flash-onderdelen zijn met Swish 2.0 gemaakt en het geheel is in elkaar gezet met Dreamweaver 4.0.
Voor de beeldbewerking gebruik ik Paint Shop Pro 7 en Irfanview.

Guus.

Erg mooi:thumb:. Ik heb als ik het me goed herinner een tijd geleden ook je oude site beoordeeld. Dit is echt een hele verbetering:thumb:. Maar misschien zou je toch wat meer kleur kunnen toevoegen.

Geplaatst door megabit
Maar misschien zou je toch wat meer kleur kunnen toevoegen.

Heb juist hiervoor gekozen omdat men de kleuren op de vorige site te sterk vond.
Je kan het blijkbaar niet iedereen naar de zin maken.;)

Guus.

Inderdaad erg mooi! Werkt ook in Mozilla Firefox perfect.

Eén klein kritiekpuntje: ik houd er niet zo van als bij het klikken op "Contact" meteen mijn e-mailprogramma gestart wordt; misschien kun je beter met een formuliertje werken (als zoiets tenminste mogelijk is bij Zon).

Nee de kleuren niet veranderen, dit hoort juist bij schotland.
Je moet er geweest zijn om dat te begrijpen, misterie.

Geplaatst door buffy
Eén klein kritiekpuntje: ik houd er niet zo van als bij het klikken op "Contact" meteen mijn e-mailprogramma gestart wordt; misschien kun je beter met een formuliertje werken (als zoiets tenminste mogelijk is bij Zon).

Da's heel goed mogelijk bij Zon. Gaat prima met action="mailto.." zonder cgi-toestanden.
Maar ik heb hiervoor gekozen omdat ik deze methode zelf juist wél prettig vind. Maar, zoals ik in mijn vorige bericht al opmerkte, je kan het blijkbaar niet iedereen naar de zin maken.

Guus.

Geplaatst door puppie
Nee de kleuren niet veranderen, dit hoort juist bij schotland.

Helemaal mee eens. In mijn eerste ontwerp hadden de teksten nog kleur, maar dat was zelfs nog te veel.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan