Veronden items Gmail leeg maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

afarensis

Verenigingslid
Lid geworden
12 jul 2011
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Omdat mijn beveiligingscamera zeer veel opnames maakt, loopt de map 'verzonden items' van Gmail snel vol. Er staat nu ruim 2000 berichten in, en neemt dus veel ruimte in op Google-Cloud. Standaard staat Gmail het maximaal 'ineens' wissen van 50 berichten toe. Nou dat schiet natuurlijk niet op.
Ik heb wat gegoogeld, maar kom daar ook niet verder mee. ik kom regelmatig tegen dat het met 'filteren' (in:xxx from:xxxx) wel zou moeten lukken, maar ook dat werkt niet.

Wellicht kan iemand mij hierbij helpen...

Euhh. Verzonden items natuurlijk. Kan de Titel (voor zover ik weet) niet aanpassen

Bedankt voor je reactie....

Lijkt een prima tip, maar (tenzij ik er 10 keer overheen kijk) ik zie nergens een optie om alle berichten in '1 keer' te wissen. Bericht waar je naar verwijst, was uit 2011, wellicht is er inmiddels iets veranderd? Met ctrl-a en apart aangevinkt, maakt niets uit.
Ik had het over 2000 berichten, maar het zijn er 20.000 oftewel 7 GB bezet van de 15 Gb in de cloud!

Laatst bewerkt:
Ik lees er dat je alle verzonden berichten ineens kan selecteren om te verwijderen wanneer je Conversation view aan hebt staan. Ik ken GMail niet dus kan het niet testen.

Bedankt voor je aanvullende info....

'Gespreksweergave' stond al aan. Tip had ik met Googelen voorbij zien komen. Ik krijg nu wel (merkwaardig) als ik alles met Ctrl-A selecteer, de melding:

Je staat op het punt de volledige conversatie naar de Prullenbak te verplaatsen. Weet je zeker dat je de volledige conversatie met de door jou verzonden berichten naar de Prullenbak wilt verplaatsen?

Ik dacht mooi! Maar wat ik ook doe, de 20.000 berichten blijven er staan. Merkwaardig is ook dat de aanvink-vakjes bij deze actie 'niet' aangevinkt zijn. Ik begrijp echt niet waarom ze niet verwijderd kunnen worden!

Ik begrijp dat het lastig voor je is als je zelf geen Gmail gebruikt.

Helemaal goed!!! Zeer bedankt voor deze prima tip. Nadat ik ook de prullenmand geleegd had, had ik plots weer zo'n 7 GB meer ruimte. Mooi!

Het is wel iets om je suf naar te zoeken. Had wat gebruikersvriendelijker gekund. Maar goed, ze zijn weg....

Nogmaals dank, ook edmoor natuurlijk!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan