Verplaatsen recent getypte urls

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goliath

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2002
Kan ik vanaf een computer met Win98 de recent getypte urls overzetten naar een andere computer met WinXP? Beide gebruiken IE6.

Zoek in het register naar: TypedURLs
Als je iets gaat veranderen, maak dan wel eerst een backup van het register.

Maar hoe krijg ik het dan in het register van die nieuwe computer?

ik heb het nog nooit gedaan maar in de map "Documents and Settings/[naam gebruiker]/local settings" staat een map geschiedenis. is het niet mogelijk om deze map over te zetten?

Neen, dat dacht ik ook eerst maar dat blijkt toch niet te werken. Hij onthoudt dan wel de laatst bezochte pagina's, maar niet de recent getypte urls. In het register vind ik die verwijzingen wel terug maar ik weet niet hoe je dat stukje uit het register kan kopiëren.

Goliath zei:
Neen, dat dacht ik ook eerst maar dat blijkt toch niet te werken. Hij onthoudt dan wel de laatst bezochte pagina's, maar niet de recent getypte urls. In het register vind ik die verwijzingen wel terug maar ik weet niet hoe je dat stukje uit het register kan kopiëren.

Sorry, ik was een beetje kort door de bocht.

Links in de register-editer rechtklikken op het mapje "TypedURLs" en kiezen voor exporteren.
Het reg bestandje wat je nu hebt opgeslagen op de andere pc zetten en er op dubbelklikken en toestemming geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan