verplaatsing DLL-bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

deham

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2007
Berichten
10
Beste mensen ik heb een probleem, bij het instaleren van een spel krijg ik deze foutmelding setup.exe - Ongeldige verplaatsing van systeem-DLL-bestand

Systeem-DLL-bestand user32.dll is verplaatst in het geheugen. De toepassing zal niet goed werken. De verplaatsing was nodig omdat DLL-bestand C:WINDOWSsysteem32SHELL32.dll een adresberijk in beslag nam dat was gereserveerd voor systeem-DLL-bestanden van Windows

ik heb al via google gezocht en een update gedaan bij ms maar tot nu toe heeft niks geholpen, en volgens mij kan ik nou helemaal niks meer instaleren:( , kan iemand mij missch helpen? en sorry als dit onderwerp verkeert is geplaatst.
 
Mijn dank is groot maar kom er helaas niet verder mee.. voor zo ver ik het nog snapte is het nog gelukt.. maar op een gegeven moment wordt het chinees voor me:confused: kan iemand mij missch in duidelijke taal uitleggen hoe ik het moet doen?
 
helaas was het daar niet mee op gelost.. ik heb toen maar windows er opnieuw op gezet, en toen kreeg ik de zelfde melding:shocked: toen heb ik nog eens die hotfix geinstaleert en toen was het weg :thumb: bedankt voor de reacties .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan