Verplicht een abonnement nemen bij Wanadoo .

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwinus

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Een beetje vreemd, dat ze je niet eens van te voren waarschuwen.
En dat doen ze binnen één dag .Het gaat nu nog wel trouwens, maar dat zal wel niet meer, zo lang duren.

Deze kreeg ik vanmorgen:

Bericht voor Wanadoo Free abonnees

Geachte heer #######,

U ontvangt dit bericht omdat u in het verleden de e-mail van uw Wanadoo Free abonnement wel eens hebt opgehaald (bijvoorbeeld via Outlook Express), terwijl u een verbinding met internet had via een andere internetaanbieder dan Wanadoo.

Als gevolg van een technische wijziging is dit met ingang van woensdag 23 juli niet meer mogelijk. Vanaf die dag kunt u uitsluitend met een internetverbinding via Wanadoo de e-mail van uw Wanadoo Free abonnement ophalen.

Wij adviseren u dan ook uw Wanadoo Free abonnement te gebruiken om een verbinding met internet te maken! Voor het snel en makkelijk op de juiste wijze instellen van uw computer surft u naar: www.wanadoo.nl/instellingen.

Mocht het voor u niet mogelijk of niet wenselijk zijn om van een internetverbinding via Wanadoo gebruik te maken, bijvoorbeeld omdat u op kantoor uw e-mail leest of gebruik maakt van een breedbandverbinding van een andere internetaanbieder, dan hebt u twee mogelijkheden:

1. Wijzig uw Wanadoo Free abonnement in Wanadoo Budget 10%

Wanadoo Budget 10% biedt u vier e-mailadressen met elk een mailbox van 20 Mbyte. U kunt uw e-mail via elke internetverbinding ophalen en bovendien krijgt u 10% korting op de internettikken* wanneer u inbelt bij Wanadoo. Wanadoo Budget 10% kost slechts € 1,95 per maand!

Klik hier en stap nu over naar Wanadoo Budget

2. Maak gebruik van Wanadoo Webmail

Met Webmail kunt u altijd en overal uw e-mail lezen: www.wanadoo.nl/webmail.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben. Indien u reeds gebruik maakt van Wanadoo Budget, Wanadoo Smartpack, Wanadoo ADSL of Wanadoo Cable dan kunt u dit bericht als niet verzonden beschouwen.

Met vriendelijke groet,
Wanadoo

Lekker handig.Ben ik even blij dat ik een ander provider heb voor me Adsl.
Tiscali doet dat al jaren trouwens.

Laatst bewerkt:
Het "free" is meestal niet zo free als men laat geloven. De meeste providers krijgen betaald voor de telefoontikken die jij gebruikt bij die vorm van 'abbonnement', als jij dan in gaat bellen via een andere provider verdienen ze niets meer aan je.
De meeste gratis providers veranderen hun service zo dat je het 'free' abbonnement alleen nog maar kan/mag gebruiken als je inderdaad inbelt met het door hun gegeven telefoonnummer.
Hoogstwaarschijnlijk staat dit ook in hun voorwaarden of is deze wijziging aangekondigd in een nieuwsbrief.
Het lijkt misschien een beetje lu**ig maar ook wanadoo wil bestaan en nu de advertentieopbrengsten op internet teruglopen gaat men de touwtjes wat strakker aan halen voor wat betreft het inbellen.
Ik geloof niet dat dit pas 1 dag van te voren bekent gemaakt wordt, of het stond al in de voorwaarden of er is al een vooraankondiging geweest (in een nieuwsbrief o.i.d.).

Misschien in de voorwaarden.Die niemand leest .Maar het gaat er bij mij om, dan hadden ze ook wel eens keer een mailtje kunnen sturen dat ik te weinig inbelt .
Dat doen ze nu pas voor de eerste keer.

Ik heb geloof , wel eens ,een jaar geleden gelezen dat ze het gaan veranderen.Maar wel zo dat het bijna niet opvalt.
Maar daarna niet meer .(Als het wel zo is ,mag iemand het zeggen)
Maar niet, nu zeggen neem een abbonnement anders kan je je mail niet meer ophalen .
Dat hier niks aan valt te verdienen kan ik begrijpen maar dan ga je toch niet zo doen.
Als je een beetje fatsoenlijk bent .Dan geef je de mensen de tijd.

Ik heb hetzelfde mailtje gehad, vond het wel makkelijk, een gratis emailadres. Ik maakte telkens een nieuwe aan als ik teveel spam kreeg. Tijd dus om een andere "free provider" te zoeken.

Geplaatst door Tiborv
Ik heb hetzelfde mailtje gehad, vond het wel makkelijk, een gratis emailadres. Ik maakte telkens een nieuwe aan als ik teveel spam kreeg. Tijd dus om een andere "free provider" te zoeken.

Wordt het toch tijd voor een 'hotmailtje', gewoon niet bekijken wat er in staat maar gewoon legen
tekst-spam.gif

Hotmail gebruik ik ook wel, voor MSN e.d. maar soms moet je op een pagina een emailadres achterlaten en krijg je daar een bevestigingsmailtje naar toegestuurd. Dan is een hotmailadres waarbij standaard alles wordt weggegooid maar niets. En ik weet niet hoe het komt, maar hotmailadressen die ik aan letterlijk niemand doorgeef (om mee te testen e.d.) krijgen binnen een week een zooi spam binnen, niet normaal.

Geplaatst door Tiborv

Daar gebruikte ik hem ook voor .
Ik had er wel zes van Wanadoo maar dat komt dat ze My-Web hebben overgenomen.
Maar ik heb ze haast allemaal .
Van Freeler heb ik al een waarschuwing gehad maar één keer inbellen en tot nu toe ,niks meer van gehoord.
Met hotmail kan ook maar dan moet je niet vergeten dat mailtje tijdelijk bij gewenste post te zetten.
Want als ik dat bij ongewenste post moet gaan zoeken .Dan heb je wel even werk .

Ik plak wel een paar aliassen onder mijn e-mailadres. Werkt ook. Die kan ik telkens vervangen.

Ik krijg nu van me ,andere E-Mails van Wanadoo ,dat het vanaf ,woensdag 30 juli in gaat .

wanadoo

Ik gebruik als provider mijn homepage domein, maar sneller is xs4all.nl en beter ook.:cool:

Vink

Laatst bewerkt door een moderator:
waarom zet je dit in een topic van 2003.
Dat heeft echt geen nut hoor.
Denk daar in het vervolg even aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan