verplichte update msn

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo heb altijd met plezier onder msn 7 gewerkt.
Nu zet ik vanmorgen me msn aan en ben verplicht op de update naar live messenger 8 te maken.
Is er geen mogelijk heid dat ik gewoon weer naar 7 kan,,die verpichte update, word er niet vrolijk van:eek:

mvg sjoerd
 
Helaas wil dit niet ....krijg weer meteen de melding dat er een update is...en als ik op nee druk...sluit msn zich weer vrolijk af.

Meschien iemand een andere sugestie...

mvg sjoerd
 
Heb me oude versie weer ben benieuwd voor hoelang nu weer :thumb:

gr sjoerd:thumb:
 
Helaas was van korte duur,,,,,zit nu weer aan die *^*^%&$%^$^ live messenger:eek:

gr sjoerd
 
Hier hetzelfde ****ing probleem , ouder versies werken niet meer , heb gelezen dat microsoft gisteren een nieuwe versie in het leven heeft geroepen als concurrent van google , maar ze werven hun klanten door te verplichten dat je live messenger moet installeren .

Wie heeft er al een hack of crack gevonden .:(
 
msn verplicht?

Wie de oplossing heeft , is de held van de dag??

heeft bill gates honger ofzo?

een hoop mensen draaien nog met een oude pc , met de msn live 8.0 erop lopen
ze voor geen meter...
dus moet iedereen nog sneller een nieuwe pc hebben???


dat noemen ze nou monopoly......

:evil:
 
Hoi !


Je kunt via je firewaal toch gewoon de inkom,ende poortrn waar Microsoft op werkt, sluiten ?

Ik had het vanmorgen al opgezocht voor een andere vraag op dit forum.

Weet je niet wat te doen, dan wil ik het nog een keer voor je uitzoeken.


Greetz,

Harry.
 
Nu weet ik niet wat jij exact tegen LIVE hebt of juist het prettige aan MSN7 maar je kunt natuurlijk ook kijken of je een alternatief niet prettiger vind werken

Zelf gebruik ik al tijden naar tevredenheid pidgin (ja tis geen MSN 7).
ander alternatief is aMSN. en ik vermoed dat er nog wel 100000000 varianten zijn.

Het is natuurlijk niet prettig maar het is al jaar en dag de manier van ms om nieuwe software te promoten door oude software te discontinueren. In sommige situaties zal dat wel moeten maar in andere niet prettig.
 
Ik heb net MSN 6.2 gedownload en live messenger weer gedeinstalleerd.

daarna ben ik naar heb ik msnmsgr.exe opgezocht , rechtermuisknop eigenschappen de compatibliteits modus heb ik op 2000 gezet .

Na herstart gaat ie weer installeren , en zie daar hij start normaal op .

Tot nu toe draait het weer .

Op de vraag waarom je een oudere versie zou willen?.

Er zijn mensen waaronder bv mijn vriendin die niet over al teveel drukte kunnen .
EN die heel blij zijn met een simpele MSN versie .
 
Lees op diverse forums dat het behouden van MSN 7.5 eenvoudig is.
laat MSN 7.5 draaien in de compatibiliteits-modus van Windows 2000 en er komen geen updates meer...
 
Lees op diverse forums dat het behouden van MSN 7.5 eenvoudig is.
laat MSN 7.5 draaien in de compatibiliteits-modus van Windows 2000 en er komen geen updates meer...

Dat zeg ik GAMMA werkt ook met 6.2
 
kheb hetzelfde probleem!!
kwil ook weer de oude versie, VEEL BETER!!
in de nieuwe kan ik geen emoticons toevoegen :shocked:
maarja.. dat heb ik al in een ouder forum staan :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan