Verplichte velden in formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit krijg ik binnen indien ik mijn emailadres invul:
naam=naam
adres=adres
plaats=pc
Cadeauservice=Kerst
artikel_nummers=artikel
emailadres=email
Telefoon=tel

Heb even je originele monica emailadres eringezet,
bericht is verstuurd.

:cool:

Hoi peter,

Geen mail ontvangen van jou. Ik heb even wat testen uitgevoerd op mijn website. als ik vaanf de homepage emails verstuur via de links komen ze wel binnen. De aanmelding van de nieuwsbrief komt ok binnen. allen de bestelling via bestelformulier komt niet binnen. NU heb ik opnieuw de html code ingevoerd in FP. Ook weer een test uitgevoerd. alles gaat goed tot en met de danku pagina, maar alleen de email komt niet aan.

Tevens krijg ik een email van mdcreat@theta.main-hosting.com, dit ken ik helmeaal niet. ben jij hier mee bekend?

Als ik de html code in fp kopieer van jou bestand. klopt alles, maar zodra ik hem upload worden er andere gegevens aan toegevoegd. zoals jij eerder al vermeld heb. Ik pas dit dus niet zelf aan in de html code.

Ik snap er helemaal niets meer van, jij nog? :shocked:

Groetjes Monica

Hoi Peter,

Ik heb ff nog iets anders geprobeerd. Ik heb de HTML code voor het enamil bericht gekopieerd uit de HTML van de nieuwsbrief en dan komt ie wel aan.

<form name="form" method="POST" action="mailto:nieuwsbrief@md-creationsandbeads.nl?subject=Aanmelden Nieuwsbrief" ENCTYPE="text/plain" >

Misschien kan je hier iets mee.

Groetjes Monica

Ja, maar voor nieuwsbrief
heb je een mailaccount aangemaakt.
Ook voor bestelling?

:cool:

Ja, in outlookexpress, anders zou de email die ik via de homnepage naar bestellingen@md-creationsandbeads.nl toch ook niet aankomen.

In in mijn verzonden items staat ook de verzending van de bestelling naar dat emailadres en ik krijg geen foutmelding op mijn prive emailadres.

Groetjes Monica

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan