Verrdwenen foto's opnieuw vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruut

Verenigingslid
Lid geworden
20 apr 2005
Berichten
518
Ik heb bij het overzetten van bestanden de fout gemakt een aantal fotomappen niet te bewaren. Ik kan ze bij verborgen bestanden niet meer vinden. Ergens moeten ze nog zijn. Kan iemand mij helpen hoe deze mappen alsnog te voorschijn te toveren?
 
Je kan proberen de gedelete mappen/bestanden proberen terug te halen met recuva.
In hoeverre dit mogelijk is hangt af van wat er daarna allemaal aan verkeer op je hd is geweest.
De kans bestaat dus dat je niet alles meer kan redden en daardoor definitief kwijt bent.
 
verdewnen foto's

DAnk je.
Maar hoe kom ik bij recuva en wat ik dan verder doen?
 
Recuva download je hier.

Laat deze de schijf scannen en de gevonden resultaten backuppen op een andere locatie.
 
Verdwenen bestanden

De scan levert heel veel bestanden op maar bij de meeste wordt aangegeven "voorvertoning niet beschikbaar" zodat ik niet weet wat het bestand is. Is hier iets aan te doen?
 
De kans is dan groot dat ze onherstelbaar beschadigd zijn geraakt.

Zijn ze wel normaal te openen?
 
verdwenen foto's terughalen

Nee, ze zijn niet te openen.
 
Sorry, ik dacht dat het twee verschillende onderwerpen waren. Een voor het terughalen en een over de voorvertoning.

Ik krijg heel veel bestanden terug waarvan sommige automatisch geopend worden. De meeste worden weergegeven met "voorvertoning niet beschikbaar". Als ik die terughalen (b.v. naar externe schijf) wordt alleen een klein rood kruisje weergegeven.

Ik kom er zo niet uit. Wie kan mij helpen?
 
Laatst bewerkt:
verdwenen foto's terughalen

Mijn vraag is nog steeds niet opgelost. Wie kan mij helpen de verdwenen foto's tergu te halen en ook te openen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan