verrkeerde tekens verschijnen na intoetsen op toetsenbord.

Status
Niet open voor verdere reacties.

oeldere

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 dec 2008
ik krijg vaak tildes in plaats van (+ of =).

tevens worden de haakjes goed geaktiveerd.

dit is op te lossen met cntr+shift toets ingedrukt te houden.

als de pc opnieuw wordt opgestart komen soms wel en soms niet de juiste tekens tevoorschijn.

Conclusie
ik heb problemen met mijn toetsenbord.

1) hoe is dit structureel op te lossen?

2) wat kan hier de reden van zijn?

Alvast hartelijk bedankt voor de genomen moeite

Mogelijk heeft u niet het juiste toetsenbord-type ingesteld.
De meeste toetsenborden zijn van het type Verenigdestaten-international, terwijl de taal die u gebruikt (d.i. voor de spellchecker enzo) NL is. Rechtsonder in het Windowsscherm wordt meestal aangegeven met een klein icoontje wat de instelling voor toetsenbord en taal is. Als u daar met de rechtermuisopklikt kunt u kiezen voor Instellingen waarna u aan kunt geven wat de Standaardinvoertaal moet zijn.

probeer een paar keer op CTR-SHIFT of ALT-SHIFT te drukken soms maakt dat het weer goed of je gaat naar configuratie scherm dan naar taal en land instellingen dan naar toetsenbord dan eigenschappen en dan instellen op verenigde staten (internationnaal)

werkt dit nog niet dan moet je proberen verenigde staten internationnaal te verwijderen en dan weer op nieuw toe te voegen.

probeer een paar keer op CTR-SHIFT of ALT-SHIFT te drukken soms maakt dat het weer goed of je gaat naar configuratie scherm dan naar taal en land instellingen dan naar toetsenbord dan eigenschappen en dan instellen op verenigde staten (internationnaal)

werkt dit nog niet dan moet je proberen verenigde staten internationnaal te verwijderen en dan weer op nieuw toe te voegen.

ik heb deze aktie uitgevoerd, en ik denk dat het nu hersteld is.

sorry voor het verlate reageren.

allebei heel harterlijk bedankt voor het meedenken naar een oplossing. :thumb::thumb:

ik sluit nu de topic.

mocht het probleem nog terugkomen, meldt ik deze vraag weer aan.

Echt hartelijk bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan