Versatel 20MB ADSL, 2de pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rambot2040

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Berichten
193
Hèhè na een hoop gezeur en gedoe met Versatel, doet de 20MB ADSL verbinding het eindelijk.

Ik zit alleen nu met een klein probleempje, voordat dat die adsl hadden zaten we met twee pcs via een router (tweede pc draadloos boven). Maar nu is de vraag hoe kan ik er voor zorgen dat die tweede pc boven ook een (draadlose) verbinding krijgt?

Moet die router van sweex er tussen blijven of kan het ook zonder die router dus via dat ding van versatel? Kan het wel door versatel laten doen maar dan gaat dat ook weer 100 euro kosten, dus wie kan mij helpen? Want ik heb geen zin om nog meer geld en tijd te stoppen in versatel.

PS: zijn er nog meer mensen geweest die problemen hadden met Versatel?

greetz Bjorn
 
vie de pc waarmee je via een kabel internet krijgt via het modem. type je in het adresvenster van internet explorer http://192.168.1.1 daarna op ganaar of druk je op enter. bij gebr. naam en ww. type in beide velden user.
dan ga je naar wireless -> basic en haal je het vinke bij hiden access point weg. zie ook blz 37 en 44 van de gebruiks aanwijzing. nu moet de wireless kaart het modem kunnen vinden.

Ik hoop dat het zo lukt,

Groetje Annelies
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan