Versatel aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Minkoeze

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2005
Hallo,

Ik ben momenteel in het bezit van een mediacenter (waar ik overigens erg tevreden over ben). Deze gebruik ik als DVD-speler, videorecorder, tv enz enz.
Nu wil ik eventueel dat Versatel voetbal abonnement afsluiten maar ik vraag me af of dat mogelijk is.
Een collega van mij heeft het ook en die heeft het alleen maar over een scartaansluiting....en die zit niet op mijn mediacenter (dat eigenlijk een pc is). Ik heb die mensen van Versatel gebeld maar die gaven een heel wazig antwoord.
Is er iemand die mij misschien kan vertellen of dit wel of niet aan te sluiten is??

Alvast bedankt.

Kben ff aan 't kijken voor je op Versatel.nl.
Ik kom dit tegen:
Je hebt sowieso een TV nodig met scartaansluiting.

Je krijgt van hun een digitale decoder. Hierop zitten aansluitingen om decoder met Videorecorder, TV en modem te verbinden. (modem krijg je er ook bij)
De decoder moet je ook met je PC verbinden.
Volgens mij gaat dit met een S-Video aansluiting.
Er staat dit:
S-Video voor aansluiten van TV.
Hiermee bedoelen ze volgens mij het aansluiten op PC. Je hebt dus een tv-kaart nodig.
In een mediacenter zit dit meestal wel! Miss kan je de spec's geven van je TV-kaart/videokaart dan kan ik het nakijken.

Simon

Ps. Corrigeer me maar als k 't fout heb! :)

Hey bedankt voor het zoeken.
Dus even voor de goede orde....momenteel heb ik een s-video kabel tussen mijn tv en mijn mediacenter.
Die s-video gaat van de decoder naar de mediacenter en er gaat daarnaast een scart van de decoder naar mijn TV??
Alleen ben ik benieuwd of ik dan wel tv op kan nemen enzo.

Dat is hem :D Jawel, daar ga ik wel vanuit. De decoder is er alleen maar om de TV signalen eruit te pikken en om te zetten in beeld :)

ik ken iemand de er op is aangesloten en heeft

alleen :( maar slechte ervaringen met versatel !!

kijk maar eens in de topics van RADAR consumenten programma

www.trosradar.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan