versatel goed of niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker56

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Hallo

ik zit te denken om versatel te nemen omdat mijn contracht bij planet binnenkort afloopt

alleen ik lees weinig goede berichten maar zijn er ook mensen di goede ervaring hebben met versatel?

ik woon in de drechtsteden.

zijn er ook nog verwachtingen qwua veranderingen bij kpn of dat er straks meer providers het zelfde gaan doen enz enz enz

MVG Tim

Ga anders even een tijdje bij Demon zitten zodat je niet voor een jaar vastzit.

Versatel krijgt met hun 20 mb zeker heel wat te verstouwen en ik ga er vanuit dat het zeker niet zonder problemen van start zal gaan.

versatel in Enschede niet zo best.
maar wil je ook bellen en internetten dan kun je ook denken aan wanadoo maar ook daar zit je er een jaar aanvast.

ik heb zelf wel versatel, geen problemen mee maar over de nieuwe 20mb verbinding hoor ik niet al te positieve verhalen

Geplaatst door EmAaErkA
ik heb zelf wel versatel, geen problemen mee maar over de nieuwe 20mb verbinding hoor ik niet al te positieve verhalen

ja kijk er zijn mensen waarbij het ook goed ga maar goed even afwachten

Geplaatst door puppie
versatel in Enschede niet zo best.
maar wil je ook bellen en internetten dan kun je ook denken aan wanadoo maar ook daar zit je er een jaar aanvast.

pff met die live box is hellemaal niks geloof ik:P

maar toch bedankt voor de tip

gr tim

Geplaatst door upsidaisy
Ga anders even een tijdje bij Demon zitten zodat je niet voor een jaar vastzit.

Versatel krijgt met hun 20 mb zeker heel wat te verstouwen en ik ga er vanuit dat het zeker niet zonder problemen van start zal gaan.

Demon is die goed?
maar daar zit je wel aan het eerste jaar vast denk ik

MVG Tim

Planet heeft geen maandcontract.Dt komt wellicht volgend jaar met dienverstande dat je eerder kan opzeggen.Het Min v Econ zaken is hiermee bezig.

Tiscali was misschien wat minder maar met name de zomeracties met oa telefonie voor 29,95 doen het erg goed.Veel beter dan Wanadoo !

Geplaatst door APOCALYPSE
bij versatel op het moment veel storingen maar komt wel goed

Zelfs hun nieuwe eigenaar Tele 2 heeft (nog) geen vertrouwen in het " voetbalverhaal ".
Als ze het gaat lukken dan zijn iedereen ver vooruit,lukt het niet dan hebben ze grote problemen.

Geplaatst door upsidaisy

Zelfs hun nieuwe eigenaar Tele 2 heeft (nog) geen vertrouwen in het " voetbalverhaal ".
Als ze het gaat lukken dan zijn iedereen ver vooruit,lukt het niet dan hebben ze grote problemen.

ik heb dus 20 mb versatel met decoder met voetbal erbij maar volgens mij als ik op internet storing heb kan ik gewoon voetbal kijken?
decoder en internet staan los van elkaar je kan ook versatel decoder los van het internet bestellen

Geplaatst door APOCALYPSE

ik heb dus 20 mb versatel met decoder met voetbal erbij maar volgens mij als ik op internet storing heb kan ik gewoon voetbal kijken?

Hoe ga je het signaal dan binnenhalen ?

Geen internet s denk ik geen voetbal !?

Geplaatst door upsidaisy

Hoe ga je het signaal dan binnenhalen ?

Geen internet s denk ik geen voetbal !?

Versatel Voetbal via de satelliet

Klanten die geen gebruik kunnen maken van 20 MB ADSL en wel Live Eredivisie voetbalwedstrijden van Versatel willen ontvangen, kunnen het Versatel Voetbalkanaal ontvangen via de satellietschotel/CanalDigitaal.

via sateliet want wat ik al zei je kan de decoder ook apart bestellen
www.versatel.nl

Leuk en aardig maar je gaat toch niet p 2 plaatsen een abbo nemen (versatel en CanalDigit) om voetbal te kunnen kijken ?

Laat dan Versatel achterwege en neem CanalDigit,en een goedkoper abbo voor adsl.

Geplaatst door upsidaisy
Leuk en aardig maar je gaat toch niet p 2 plaatsen een abbo nemen (versatel en CanalDigit) om voetbal te kunnen kijken ?

Laat dan Versatel achterwege en neem CanalDigit,en een goedkoper abbo voor adsl.

decoder staat op de tv aangesloten
ik zal morgen is ff bellen nu wil ik het ook wel weten als er op internet storing is of je dan ook daar storing heb maar volgens mij niet zo ja meld ik het hier wel ff

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan