Versatel= Troep

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
Berichten
329
Ik heb nu net 1 week Versatel...en nu al spijt...
Mijn download snelheid gaat nergens hoger dan 400 k.
en na een tijdje online zijn moet ik nog blij zijn met 40 k. Kortom Heel die Versatel klopt niet. Bellen naar hun heeft weinig zin, want je krijgt toch niemand aan de lijn "Omdat het zo druk is'"


Meerdere mensen die problemen ermee hebben...;)
 
Consumentenbond richt meldpunt op voor Versatel-klachten


Vrijdag 5 augustus 2005, 15:23 - Terwijl over een week de voetbalcompetitie begint, stapelen de klachten over adsl van Versatel zich op. Ook de Consumentenbond mengt zich in de strijd.


http://www.webwereld.nl/articles/36627

:love: :love:
 
Geplaatst door devasish85
Bellen naar hun heeft weinig zin, want je krijgt toch niemand aan de lijn "Omdat het zo druk is'
't is zo druk omdat iedereen klachten heeft i guess:eek:, en misschien kan je nog even wachten wanneer ze de eerste paar uitzendingen met dat betaalde voetbal kijken. Misschien hebben ze dan meer tijd voor internet. Ik zal nog even afwachten. Ben je meteen abbo? Of heb je eerst nog proeftijd?
 
Geplaatst door devasish85
Heel die Versatel klopt niet. Bellen naar hun heeft weinig zin, want je krijgt toch niemand aan de lijn "Omdat het zo druk is'"
Stuur ze dan een e-mail: klantenservice@versatel.nl
Versatel is zeker niet de beste provider, maar ik heb er zelf weinig problemen mee.
Geplaatst door devasish85
Mijn download snelheid gaat nergens hoger dan 400 k
Aan die info hebben we niets als je er niet bij vermeldt wat voor abonnement je hebt.

Guus.
 
ik zit sinds 12 juli bij versatel en heb al 4 hele dagen storing gehad wat geen storing is maar ze zijn dus gewoon aan het werk maar zeggen storing want dan kun je geen klacht indienen bijna want storing is volgens hun overmacht?

ik vindt de snelheid ook mee vallen ik moet normaal minimaal 2 mb aan snelheid kunnen halen maar ligt meestal tussen de 400 en 800 kb soms jaal ik iets meer dan 1 mb
 
Geplaatst door Rimsic
't is zo druk omdat iedereen klachten heeft i guess:eek:, en misschien kan je nog even wachten wanneer ze de eerste paar uitzendingen met dat betaalde voetbal kijken. Misschien hebben ze dan meer tijd voor internet. Ik zal nog even afwachten. Ben je meteen abbo? Of heb je eerst nog proeftijd?

proeftijd? dat heb ik nog nooit gehoord?
 
Ik heb gewoon die 20 mbit abbo....maar die valt zwaar tegen....dan had ik net zo goed bij Demon kunnen blijven. Daar betaal ik wel meer, maar nooit gezeik gehad....
 
Geplaatst door devasish85
Ik heb gewoon die 20 mbit abbo....maar die valt zwaar tegen....dan had ik net zo goed bij Demon kunnen blijven. Daar betaal ik wel meer, maar nooit gezeik gehad....

net weer storing gehad pfffff ik had ff gebeld in rotterdam storing en in den haag storing in leiden storing almelo almere storingen wat ze nou helemaal aan het doen zijn weet ik niet maar kunnen ze dat niet snachts doen?

ik heb ook 20 mb versatel maar de snelheid valt tegen
 
als je 20 mb heb lijkt het me heel sterk dat je maar 400 kb haalt met je snelheid?
 
Geplaatst door gebruiker56
de snelheid kan kloppen

maar de bron waar je iets vandaan haalt moet ook wel zo snel zijn.

mvg Tim

Toch is het echt zo, met me Demon 8mbit haalde ik wel altijd de 800 k.
En nu met die Versatel moet ik echt blij zijn als ik op de 500 zit...

:confused:
 
gisteravond was er weer is storing bij versatel wel een uurtje dit keer maar toch
 
Geplaatst door gebruiker56


ja maar download programmas schommelen ook ligt aan de aantal bronnen die er zijn en als er ook maar 2 bronnen zijn of 1 ja dan is het al weinig want als die genen maar 1mbps kan uploaden kan jij nooit iets sneller binnen halen van die genen

MVG Tim

Ik begrijp wat je bedoeld, maar mijn download snelheid heb ik met verschillende dingen getest..

www.speedtest.nl
www.microsoft.com (Iets daarvan downloaden)
Of gewoon 100 mb downen als test van een site.

en bij beide was het langzaam...
 
Geplaatst door devasish85


Ik begrijp wat je bedoeld, maar mijn download snelheid heb ik met verschillende dingen getest..

www.speedtest.nl
www.microsoft.com (Iets daarvan downloaden)
Of gewoon 100 mb downen als test van een site.

en bij beide was het langzaam...

bij mij gaat het met ie test heel erg snel maar bij grabit heb ik maar 13 a hooguit 30 kb?
 
Ik heb Versatel al 3 x gebeld...en 30 minuten in de wacht gestaan (0.25 p/m) en neem gewoon niemand op. Ik heb 2 dagen geleden ook al een mail gestuurd maar geen reactie....

Wat kan ik nog meer doen....:(
 
Geplaatst door devasish85
Ik heb Versatel al 3 x gebeld...en 30 minuten in de wacht gestaan (0.25 p/m) en neem gewoon niemand op. Ik heb 2 dagen geleden ook al een mail gestuurd maar geen reactie....

Wat kan ik nog meer doen....:(

ik had ze laast ook een e mail gestuurd waarop ze zeiden je moet maar ff bellen zo kunnen we je niet helpen lekkere helpdesk maar goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan