Verschijnen Ipad prijsvraag in tekst op alles sites.

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Een goede avond,

Sinds een paar dagen verschijnt op alles sites welke ik bezoek in de teksten rare verwijzingen naar erotische sites en naar sites voor een Ipad prijsvraag. Ik heb al een aantal malen gescand maar blijf er last van houden. Ook een virusscan gedaan met super anti spyware maar niets helpt.

Weet misschien iemand van jullie hier wat er aan de hand kan zijn? Is mijn laptop misschien besmet met een onbekend en hardnekkig virus?

Groet,
Reindert

Bedankt voor de snelle reactie. De anti malware loopt en heeft al 13 infecties te pakken. De cookies heb ik ondertussen ook al verwijderd. De super anti spyware laat ik dadelijk ook nog even lopen. Hopen dat dit helpt. Ik laat straks na het herstarten even weten of het gelukt is.

Groet,
Reindert

De anti malware heeft ruim 1,5 uur gelopen en 16 infecties opgespoord. Tot nu toe loopt alles weer goed zonder dat ik rare verschijningen in de teksten krijg. Even zien hoe het morgen zal zijn. Maar nogmaals bedankt voor de antwoorden.

Groet,
Reindert

Nog even een vraag omtrent deze anti malware. Tijdens het gebruik van internet zie ik soms de anti malware oplichten met de tekst dat een gevaarlijke site in quarantairelijst zijn geplaatst. Er staan inmiddels 15 geplaatste sites in deze quarantairelijst. Is het raadzaam deze quarantairelijst tussentijds te ontdoen van deze gevaarlijke sites?

Het schijnt dan toch dat ik regelmatig onder vuur genomen word door kwaadwilligen. Ben erg blij met deze anti malware.

Groet,
Reindert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan