Verschil 8800 GT, 8800GTS

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hauub
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hauub

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Hallo,
Ik ga overmorgen mij computer bestellen en ik dacht dat ik klaar was, maar nu twijfel ik of ik de 8800 GT moet nemen of de 8800 GTS 320 MB. de laatste is duurder. wat kan ik het best doen?

Hallo,
Ik ga overmorgen mij computer bestellen en ik dacht dat ik klaar was, maar nu twijfel ik of ik de 8800 GT moet nemen of de 8800 GTS 320 MB. de laatste is duurder. wat kan ik het best doen?

Het klinkt raar, maar de 8800GT is goedkoper dan de 8800GTS 320MB en presteert beter, vooral op hoge resoluties. De prestaties van de 8800GT zijn bij sommige spellen zelfs maar 10 fps minder dan de 8800GTX, die zo'n 400 euro meer kost.

Laatst bewerkt:
Precies, de GT is stukken beter dan de GTS en veel goedkoper.
Ik zou zeggen, ga voor de GT! :thumb:

Oke bedankt, dan neem ik die maar.

P.S. is er nog verschil tussen de ASUS variant enzo?

Niet echt. De verschillen tussen de merken zijn minimaal. Alleen als er "OC" (Overclocked) in de naam staat heb je theoretisch snelheidsverschil, alleen is dat verschil in praktijk meestal verwaarloosbaar.

Het klinkt raar, maar de 8800GT is goedkoper dan de 8800GTS 320MB en presteert beter, vooral op hoge resoluties. De prestaties van de 8800GT zijn bij sommige spellen zelfs maar 10 fps minder dan de 8800GTX, die zo'n 400 euro meer kost.

Dat is bull**** de 8800GT haalt minimaal een fps op Very High bij Crysis fps rond 40-50 en is iets slechter dan 8800GTX maar 8800GTS zou ik echt niks aan besteden ;) 8800GT zou ik voor gaan ten eerste hij gaat langer mee ten tweede hij word aangeraden door nvidia kijk maar op www.nvidia.com kun je filmpje zien ;) en bij cod4 haalt die kaart een dikke fps van gemiddeld 98 alles op hoog en 8800GTX 105

EDIT: ga voor de xfx ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan