Ik ben een gamer en dan is geluid ook van belang , ik heb nu een geluidkskaart die onboard is en ik heb vaak last van het kraken van het geluid in games.
Nu wil ik weleens een andere kaart kopen , op gamesbladen zie ik vaak staan SoundBlaster Audigy 2.
Wat is dit voor een kaart en als ik in de pricewatch kijk van Tweakers dan zie ik dat er een aantal staan:
- Creative SoundBlaster Audigy 2 Platinum € 169,-
- Creative SoundBlaster Audigy 2 Platinum eX 6.1 Retail € 217,-
- Creative SoundBlaster Audigy 2 Player € 76,-
- Creative SoundBlaster Audigy 2 Player (Bulk) € 77,-
- Creative Soundblaster Audigy 2 ZS Retail € 99,-
De eerste 2 zijn tamelijk duur dus vraag ik me af wat nou het verschil is , die derde is op 48 sites te koop en ik denk zelf dat dat de kaart is die in zo'n pc blad staat maar dat weet ik niet.
Bij een goeie Geluidskaart horen natuurlijk ook goeie boxen , ik ga waarschijnlijk een boxenset kopen van 5 kleine boxjes en 1 grote die ik dan verspreid over me kamer.
Iemand tips welke ik juist niet moet kopen of welke juist wel..alvast bedankt.
Edit:
Ik ben een aan het rondneuzen op de Creative site en daar zie ik wel mooie speakers staan:
ative Inspire™ T7700
ative Inspire™ 6.1 6700
Die 2 vind ik er wel relaxt uitzien
, zit hier ook nog verschil in ofniet?
Houtworm
Nu wil ik weleens een andere kaart kopen , op gamesbladen zie ik vaak staan SoundBlaster Audigy 2.
Wat is dit voor een kaart en als ik in de pricewatch kijk van Tweakers dan zie ik dat er een aantal staan:
- Creative SoundBlaster Audigy 2 Platinum € 169,-
- Creative SoundBlaster Audigy 2 Platinum eX 6.1 Retail € 217,-
- Creative SoundBlaster Audigy 2 Player € 76,-
- Creative SoundBlaster Audigy 2 Player (Bulk) € 77,-
- Creative Soundblaster Audigy 2 ZS Retail € 99,-
De eerste 2 zijn tamelijk duur dus vraag ik me af wat nou het verschil is , die derde is op 48 sites te koop en ik denk zelf dat dat de kaart is die in zo'n pc blad staat maar dat weet ik niet.
Bij een goeie Geluidskaart horen natuurlijk ook goeie boxen , ik ga waarschijnlijk een boxenset kopen van 5 kleine boxjes en 1 grote die ik dan verspreid over me kamer.
Iemand tips welke ik juist niet moet kopen of welke juist wel..alvast bedankt.
Edit:
Ik ben een aan het rondneuzen op de Creative site en daar zie ik wel mooie speakers staan:

ative Inspire™ T7700

ative Inspire™ 6.1 6700
Die 2 vind ik er wel relaxt uitzien

Houtworm
Laatst bewerkt: