Ik heb eigenlijk nog nooit echt met excel gewerkt, nu ga ik de scores en de stand van onze bridgeclub regelen. Ik heb een mac, en de rest van de rekenaars een windows pc.
Nu zit ik een beetje met de toetsen combinaties, dat ik ctrl moet vervangen door cmd weet ik, maar volgens mij zijn de codes toch anders. Kan iemand mij hierbij helpen?
CTRL W sorteert de uitslagen naar de lijnen.
CTRL C bewaard, voor het rekenen, de ingevulde weekscores (voor als het misgaat).
CTRL S rekent de nieuwe stand uit en sorteert lijnen en stand op "hoogte". Maakt invullijst schoon.
CTRL T bewaard de stand. (+ start voor de volgende week).
CTRL P Hiermee wordt het werkblad "week" en/of "stand" netjes geprint. (Standaard macro)
Waar zou ik deze voor moeten vervangen? Alvast bedankt
Nu zit ik een beetje met de toetsen combinaties, dat ik ctrl moet vervangen door cmd weet ik, maar volgens mij zijn de codes toch anders. Kan iemand mij hierbij helpen?
CTRL W sorteert de uitslagen naar de lijnen.
CTRL C bewaard, voor het rekenen, de ingevulde weekscores (voor als het misgaat).
CTRL S rekent de nieuwe stand uit en sorteert lijnen en stand op "hoogte". Maakt invullijst schoon.
CTRL T bewaard de stand. (+ start voor de volgende week).
CTRL P Hiermee wordt het werkblad "week" en/of "stand" netjes geprint. (Standaard macro)
Waar zou ik deze voor moeten vervangen? Alvast bedankt