verschil in kb's

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Berichten
817
hallo,
ik heb mijn HD verdeeld in div partities dmv PartionMagic8.
als ik nu in de verkenner met rechts klik op mijn D en dan kies voor eigenschappen zie ik dat er 880Mb gebruikt is, aan de rechterkant worden de bestanden weergegeven,
selecteer ik deze allemaal en klik in de selectie met rechts en kies eigenschappen, dan zie ik dat er maar 533Mb aan bestanden staat op de D, een verschil van 347Mb ?
rara, hoe kan dit ?
via het uivinken van Beveiligde systeembesturingsbestanden verbergen, zag ik op de D partitie deze map staan: D:\System Volume Information
die is 235 Mb, met een submap genaamd:
restore{260515A9-3E33-412C-BF0D-2A5F49AC88C2}
hier zitten weer 31 submappen in met de naam RP1 t/m RP 31, waar div verschillende bestanden in staan.

wat die map te betekenen heeft, weet ik ook niet.
zou ik die zonder problemen kunnen verwijderen naar de prullenbak, zodat ik ze eventueel wel weer kan terug zetten, mocht dat nodig zijn ?
groet, John
 
Die map die je beschrijft bevat je herstelpunten.

Je kunt alle herstelpunten (en de laatste blijft dan staan) verwijderen door naar start, programma's, bureauaccesoires, systeemwerkset, schuifopruiming te gaan en dan het 2e tabblad aanklikken en volgens mij dan het onderste onderdeel
 
dit heb ik gedaan zoals jij beschrijft, klik ik weer op die map en kies eigenschappen, zie ik dat die nog groter is geworden, nl 460Mb
volgens mij spookt het in mijn pc :)
groet, John
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan