Verschil in proccesors?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zorba

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2001
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil in prestatie is tussen een AMD Athlon 1800+ en een Pentium 4 2.2 gigahertz

Geplaatst door zorba
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil in prestatie is tussen een AMD Athlon 1800+ en een Pentium 4 2.2 gigahertz

Nou de ene is groter.

Nee, ehmm Amd is een ander soort, dus de kloksnelheid is anders, de bits en bytes worden anders verzonden geloof ik.

Het gaat eigenlijk hier om, een kennis van mij heeft een pc gekocht waarvan die dacht dat het een pentium 4 2,2 gigahertz was, maar nu blijkt het een AMD Athlon 1800+ te wezen, is tie nu erg belazerd of valt het wel mee?

Geplaatst door zorba
Het gaat eigenlijk hier om, een kennis van mij heeft een pc gekocht waarvan die dacht dat het een pentium 4 2,2 gigahertz was, maar nu blijkt het een AMD Athlon 1800+ te wezen, is tie nu erg belazerd of valt het wel mee?
uhm...je kunt zeggen dat de AMD een vergelijkbare kloksnelheid heeft van +/- 1500mhz (vergelijkend met de intel).
Ik vind het trouwens een vraag probleem, want als je een pc koopt, vraag je toch naar de eigenschappen?
Maar als die kennis een P4 tóegezegd is, moet ie die ook krijgen.

En er zit een prijs verschil tussen een Pentium en AMD.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan