Verschil nieuwe Corsair H100i GT en H110i GTX

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anthocyanes

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
Ik kom er niet wijs uit, maar wil er binnen kort 1 aanschaffen.
De H110i GTX komt met meer luchtverplaatsing, en 14mm fans ipv de 12mm fans.

Iemand een idee wat nog meer t verschil word?
Voor mij is koeling t belangrijkst en corsair link lijkt me ook heel erg handig.

alvast bedankt

Ik twijfel of de h110 wel in die kast past.Ik heb zelf de h100i in push pull die mijn i7 920 @ 4.0ghz op idle 33 en onder full load 63 graden houdt.
Nu weet ik niet wat jou plannen zijn maar voor mij is de h100i meer dan genoeg

Laatst bewerkt:
ik heb precies dezelfde i7 als jou en wil hem ook graag op 4.0 ghz :) wat betekent push pull?

Push pull betekent 4 fans de ene kant gaat erin en de andere kant blaast het eruit

ik d8 dat de h100i(GT) met 2 fans kwam?
stel ik monteer hem aan de bovenkant, de binnenste zuigen aan, door de radiator, en de boven fans blazen naar buiten?

Laatst bewerkt:
Klopt hij wordt met 2 fans geleverd.
Als je hem met 2 fans gaat gebruiken zul je deze zeg maar als inlaat moeten gebruiken, dit betekent dat je ze bovenin moet plaatsen zodat die van buiten de koele lucht aanzuigt.

maar dan komt er allemaal warme lucht mn kast in?
welke kant moeten die 2 eronder dan opgaan? ook de kast in of in tegenrichting? dat lijkt me geen zin hebben?

Ja klopt ik bedoelde dat je de fans onder de radiator plaats die de lucht uit jou kast naar boven blaast

Als je hem bovenin plaatst dan heb je alleen ruimte voor 2 fans. Ik heb zelf de Fractal Design Define r4 waar ik hem voorin de kast heb zitten.
3359lqa.jpg

Laatst bewerkt:
denk je dat t veel verschil zal maken als ik m bovenin doe, en als ik 2 fans doe, welke kant moeten ze dan zitten, tussen kast-radiator of radiator open ruimte? En welke kant moeten ze op blazen?

Dus ze zuigen al redelijk warme lucht aan door de radiator naar buiten, maar beter dan de nog warmere lucht je kast in ja tis logisch, dankjewel, ik ga t zo proberen!

Als je later toch 4 fans wilt plaatsen raad ik je aan om een ticket bij Corsair te openen. Daarin kan je zeggen dat de bijgeleverde fans last van coilwine hebben waardoor ze herrie maken. Dan heb je grote kans dat je kosteloos 2 nieuwe fans thuis gestuurd krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan