Verschil P4 2.66 - 3.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lateco

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2001
Hallo mensen is er iemand die me uit kan leggen wat het veschil is tussen een P4 2.66 en een 3.0 Mhz processor?

Ik overweeg nieuwkoop maar kan eigenlijk niet goed kiezen tussen die 2.

Het verschil in prijs is in dit geval Euro 150,--

Mijn gevoel zegt i.v.m. de snelheid waarmee processoren op de markt worden gebracht dat ik moet gaan voor de 3.0Mhz.

Is dit juist??

2660 Mhz
3000 Mhz

dat scheelt 360 Mhz..

Je hebt mensen die zo dom zijn om (in verhouding dus) 150 euro te betalen voor 360 Mhz. want dat doe je in feiten. Zo word het toch wel duur he?

voor die 150 euro, is het dat echt niet waard. tenzij er ook een andere bussnelheid bij zit.

Geplaatst door acid007
2660 Mhz
3000 Mhz

dat scheelt 360 Mhz..

Je hebt mensen die zo dom zijn om (in verhouding dus) 150 euro te betalen voor 360 Mhz. want dat doe je in feiten. Zo word het toch wel duur he?

voor die 150 euro, is het dat echt niet waard. tenzij er ook een andere bussnelheid bij zit.

Mee eens. Wat is die 360Mhz nou? Is echt geen €150 extra waard.

Zo'n heel dom en sarcastische bedoelde reactie kan toch erg veel waarheid bevatten. Raar he :)

Maargoed, vind ik het ook niet waard nee.

Oke de meningen verdeeld dus.

Ik zou als ze het bericht onder ogen krijgen de mening van M@rio, Crash, Breezer & Kleinkramer wel eens willen weten.

Het verschil is niet alleen 360mhz, maar een PIV 2,66 wordt niet gemaakt met een 800mhz FSB (533mhz) en een PIV op 3,0 Ghz wordt alleen maar gemaakt met een 800mhz FSB en HyperThreading technologie, dus er zit zeker wel verschil in (ook merkbaar) maar of dat je het prijsverschil waard is kan je alleen zelf bepalen.

(ik zou de 3,0 ghz kiezen :D )

Lateco,

Ik kan je mijn mening wel geven maar ben meer een software mens dan een hardware mens.

Op gevoel zou ik gewoon voor de 3ghz gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan