Verschil tussen Home & Professional?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Diamond
Hij is legaal ja. Maar hoe weten hun dat dat echt zo is dan zodat ik een sleutel alsnog krijg?

Toon aan dat je een bonnetje hebt, beschrijf de CD, leg de situatie uit etc..

Geplaatst door crash
PS WinXP Pro hoeft niet geactiveerd te worden.

Hu? Hoezo niet?

Geplaatst door Diamond

Nu snap ik er niks van..... zij heeft XP Pro van iemand (orgineel) en die geeft aan dat hij nog geactiveerd moet worden binnen 30 dagen.
Maar op de handleiding staat GEEN key.. :eek:

Nergens een klein geel sticktertje, boekje, doosje etc.?

Geplaatst door Diamond
Nu snap ik er niks van..... zij heeft XP Pro van iemand (orgineel) en die geeft aan dat hij nog geactiveerd moet worden binnen 30 dagen.
Maar op de handleiding staat GEEN key.. :eek:
Tijdens het installeren heb je al een code(Cd-key) moeten invullen, anders kon je Windows niet installeren. Vreemd dat je Pro moet activeren, maar die Key krijg je alleen als je online activeerd of telefonisch contact opneemt met Microsoft.

Nee staat echt nergens, had gekeken op de handleiding.
Zo'n breed boekje is het :cool:

En TIJDENS de installatie hoefde ik geen key in te vullen. Heb het nu over XP PRo dus he

Geplaatst door Diamond
En TIJDENS de installatie hoefde ik geen key in te vullen. Heb het nu over XP PRo dus he
Dat is dan zeer vreemd in mijn ogen. Ik heb nog nooit een Windows kunnen installeren, zonder een CD-key in te vullen.

Geplaatst door crash

Dat is dan zeer vreemd in mijn ogen. Ik heb nog nooit een Windows kunnen installeren, zonder een CD-key in te vullen.

Het is mogelijk.. Je kan zogenaamde fixed CD makes waarbij alles vooraf is opgegeven..

Maar deze koop je in principe niet in de winkel. Is voor bedrijven.

Geplaatst door XP_PC

Het is mogelijk.. Je kan zogenaamde fixed CD makes waarbij alles vooraf is opgegeven..

Maar deze koop je in principe niet in de winkel. Is voor bedrijven.
Kan wel, ze heeft hem van iemand op haar werk... dus wellicht dat dat ermee te maken heeft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan