Verschil tussen Super Fine Screen TFT kleurenscherm en TFT color LCD

• Onderwerp starter Onderwerp starter mvlg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mvlg

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2001
Op dit moment ben ik op zoek naar een laptop en zit nog te twijfelen tussen de Toshiba satellite pro 2100 en 6100
Het grootste verschil is dat de 2100 een TFT color LCD scherm heeft en de 6100 een Super Fine Screen TFT kleurenscherm.

Toshiba Satellite Pro 6100
Toshiba Satellite Pro 2100

Wat is het verschil tussen deze 2 schermen en wat adviseren jullie mij aan te schaffen (prijs kwaliteit vergelijking.

Laatst bewerkt:
Die Super Fine-scherm zal een snellere beeldopbouw kunnen hebben, waardoor je niet zo vaak last hebt van ''ghosting''.

De systemen zelf zijn nagenoeg even snel, dus ik zou voor die 2100-type gaan.

Let wel; bedragen zijn excl. btw!

€ 2 099,00 excl. BTW voor die 6100 is nogal wat en in mijn ogen et geld niet waard.

Het enige nadeel met de 2100 is dat die er hellemaal uit gaat. Dus alles wat nu nog binnenkomt is rest materiaal. De 6100 is een veel nieuwere machine en heeft standaard meer aan boord dan de 2100...
Voor en nadelen dus. Ik ga ze nogen even tegen elkaar op wegen ;)

Geplaatst door mvlg
Het enige nadeel met de 2100 is dat die er hellemaal uit gaat. Dus alles wat nu nog binnenkomt is rest materiaal. De 6100 is een veel nieuwere machine en heeft standaard meer aan boord dan de 2100...
Voor en nadelen dus. Ik ga ze nogen even tegen elkaar op wegen ;)

Qua specificaties ontlopen ze elkaar niet hoor als ik je links mag geloven...

Het verschil tussen de Satellite Pro 6100 P4-M 2.0 GHz/ 15.0/ WIN XP Pro en de Satellite Pro 2100 P4-M 2.0GHz/ 15 is het software-pakket:

6100
Toshiba utilities en drivers
on-line gebruikers en modem handleiding
Toshiba Management Console
SPANworks™ 2000
Bluetooth™ Service Center
WinDVD 2000 (geschikt voor DVD-ROM of CD-RW/DVD-ROM drive)
Drag'n Drop CD

2100
Toshiba utilities en drivers
on-line gebruikershandleiding
WinDVD™

Je kan ook een vergelijking doen tussen deze 2 modellen:
http://nl.computers.toshiba-europe....=32&service=NL&ProductID=45089&selFamily=2327

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan