Verschil tussen twee monitoren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErikBooy007

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2007
Berichten
3.814
Ik zit net op de site van BCC te kijken en heb een leuke monitor gevonden.

LINK

Nu zag ik nog een andere:

LINK

De eerste kost €179,- de tweede kost €219,-

Ik heb de specificaties bekeken, en eigenlijk is de goedkope op sommige punten nog beter (Contrast-ratio, kijkhoek) alleen het stroomverbruik is een beetje hoger.

Kan iemand me vertellen of €40,- in prijsverschil alleen door de energiezuinigheid komt? Als dat zo is, zou je hem al 14 jaar moeten gebruiken voor je er voordeel uit haalt.
 
Ik zit net op de site van BCC te kijken en heb een leuke monitor gevonden.

LINK

Nu zag ik nog een andere:

LINK

De eerste kost €179,- de tweede kost €219,-

Ik heb de specificaties bekeken, en eigenlijk is de goedkope op sommige punten nog beter (Contrast-ratio, kijkhoek) alleen het stroomverbruik is een beetje hoger.

Kan iemand me vertellen of €40,- in prijsverschil alleen door de energiezuinigheid komt? Als dat zo is, zou je hem al 14 jaar moeten gebruiken voor je er voordeel uit haalt.

Kijk even op deze link ; http://www.kieskeurig.nl/productver...B6&product[]=12EB9E8EABC00927C1257568005187FF

De goedkopere heeft een formaat van 23.6 inch. De ander 24 inch zie ik tot nu toe staan als verschil.
 
Laatst bewerkt:
Ooh, kijk aan.

Voor die ene centimeter verschil ga ik geen 40 euro betalen (zeker niet omdat ik van plan ben er 2 te kopen ;))

Dank je wel!
 
Ooh, kijk aan.

Voor die ene centimeter verschil ga ik geen 40 euro betalen (zeker niet omdat ik van plan ben er 2 te kopen ;))

Dank je wel!

En de goedkopere heeft wel DVI aansluiting , de ander alleen D-SUB ( da's de ouderwetse blauwe VGA )

Graag gedaan !
 
Inderdaad, ook dat nog.

Nu ga ik voorlopig waarschijnlijk toch de D-SUB gebruiken, maar het is fijn te weten dat je de DVI aansluiting in ieder geval hebt, ivm met mogelijk gebruik in de toekomst.

Nogmaals bedankt! :thumb:
 
Hoi,

De dure heeft een grotere kijkhoek en een dvi aansluiting en dat heeft de goedkopere weer niet althans op de link van Mr Skyline

modag
 
Hoi,

Ja, je hebt gelijk even niet op gelet .


Modag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan