Verschil van de counterstrike op cd en die op het internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichaelH

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2002
Berichten
455
Ik heb een vraagje over counterstrike..ik heb een tijdje geleden half-life generation gekocht, hierin zit ook de cd van counterstrike, maar ik heb counterstrike van het internet afgehaald, en die geinstalleerd. Maar wat is eigenlijk het verschil als ik heb gewoon van de cd installeer, en dan update, OF dat ik hem van het internet afhaal en installeer, scheelt het met kwaliteit misschien?
 
Niet dat ik weet hoor, installeer gewoon CS 1.5 en het is dik in orde... 1.6 kan ook trouwens wel eens de laatste zijn..
 
Oww ok, ik dacht dat het misschien zou uitmaken met kwaliteit..maar ik w8 dan wel gewoon op 1.6!:)
 
hoe dat zo.

hoe dat zo.
Maar heb een vraagje.Bij een riend.Doe het spel heeft.Dat beeld. ijken allemaal blokjes.Sterker nog.Het zijn allemaal blokje.Het spel.alles is niet zo mooi.Waar verabder ik dat,als dat kan.

Maar heb een vraagje....
Bij een vriend.
Die het spel heeft.
De graphics lijken allemaal blokjes.
Sterker nog, het zijn allemaal blokjes.
?Het spel , alles is niet zo mooi.?
Waar verander ik dat, als dat kan?

Verbeterd door KwarK, graag gedaan :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou je echt een typcursus aanraden maar dat terzijde, misschien staat bij die vriend van jou de resolutie te laag. Ik weet niet precies waar je dit kunt instellen maar het is in ieder geval bij het beeld...

Als dat het niet is kan het aan zijn videokaart liggen. Maar hier kun je beter een nieuw topic voor starten.
 
Je moet is proberen in Direct 3d te spelen, met een resolutie van 1024*800 of hoger.
Dan zal het er veel beter uitzien ;)
 
okee.

Okee,ik zal er even een nieuw topic voor openen.En bedankt kwark.
 
Geplaatst door MichaelH
Ik heb een vraagje over counterstrike..ik heb een tijdje geleden half-life generation gekocht, hierin zit ook de cd van counterstrike, maar ik heb counterstrike van het internet afgehaald, en die geinstalleerd. Maar wat is eigenlijk het verschil als ik heb gewoon van de cd installeer, en dan update, OF dat ik hem van het internet afhaal en installeer, scheelt het met kwaliteit misschien?

De Counterstrike op CD is de Retail versie van CS.
Die zitten nu met updates op 1.1.0.6 ofzo.
Maar het wezenlijke verschil tussen de CS 1.3 , 1.4, 1.5, 1.6 en de Retail is dat de 1.3 etc. MODs zijn.
Zonder halflife heb je niets aan die MODs.
Maar die Retail kan je WEL zonder halflife spelen als ik me goed herrinner.
En bij de retail zit een trainingsprogje.
Wat je de basics van CS leert.
 
Ik heb nu de retail geinstalleerd..is inderdaad haast hetzelfde:)
Ik d8 alleen dat het me schijfruimte zou besparen omdat half-life niet geinstalleerd was maar mn counterstrike map zit nog steeds aan de 1GB:(
 
Geplaatst door MichaelH
Ik heb nu de retail geinstalleerd..is inderdaad haast hetzelfde:)
Ik d8 alleen dat het me schijfruimte zou besparen omdat half-life niet geinstalleerd was maar mn counterstrike map zit nog steeds aan de 1GB:(

Raar, die van mij is 500 Mb.

Heb je niet per ongeluk die andere mods ook geïnstalleerd die op de Standalone Counterstrike cd staan (zoals bv Firearms)? Die moet je namelijk uitvinken wanneer je CS installeerd. Scheelt je zo'n 700 Mb geloof ik.
 
Geplaatst door paidor22


Raar, die van mij is 500 Mb.

Heb je niet per ongeluk die andere mods ook geïnstalleerd die op de Standalone Counterstrike cd staan (zoals bv Firearms)? Die moet je namelijk uitvinken wanneer je CS installeerd. Scheelt je zo'n 700 Mb geloof ik.

Inderdaad..die heb ik ook geinstalleerd, die wilde ik ook eens uitproberen..maar goed, als het niets wordt haal ik ze er weer af:)
 
DoD (day of defeat) is ook een hele mooie MOD, maar wel trage gameplay vind ik..

greetz :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan