Verschil XP en Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

D2Freak

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2007
Hoi,

Na allemaal leuke vragen hier te hebben beantwoord en ook weer t nodige bijgeleerd te hebben, heb ik nu zelf ook een probleem waar ik echt niet uitkom. Nou ja probleem, een probleempje.

Ik heb een dual boot systeem: Windows XP 32 bits // Vista Ultimate 64 bits

Ik ben ook een fanatiek newsleecher (ook zonder news ;)) en daar zit nu het probleem in. Onder Vista, download ik met 1 MB p/s. (maximaal)
Onder XP, download ik met 500 - 700 KB p/s.

Ik krijg hem ook met geen mogelijkheid op de 1 MB.

Wat ik al geprobeerd heb:
QoS uitgeschakeld.
Netwerkverbinding opnieuw aangemaakt.
Firewall in de router uitgezet.
Windows firewall uitgezet.
Statisch ip gebruikt (ja je word wanhopig he ;))

Router en modem niets mee gedaan omdat als ik in Vista opstart ik meteen de volle 1 MB krijg. Probleem moet dus in XP zitten maar ik heb geen idee meer waar.

Iemand interesse in mijn eeuwige dankbaarheid?

IK weet dit niet waar precies maar ik heb dit ooit ergens gelezen ergens op deze site, maar ken alleen bij Windows XP proffesional. Moest je broadcast uitzetten ofsow weet alleen niet meer hoe , ( ik zelf had er niet echt veel aan want heb Windows home misschien daarom dat ik het niet meer weet ) Dit doe je via uitvoeren en dan iets intikken "weet niet meer wat"

Laatst bewerkt:
IK weet dit niet waar precies maar ik heb dit ooit ergens gelezen ergens op deze site, maar ken alleen bij Windows XP proffesional. Moest je broadcast uitzetten ofsow weet alleen niet meer hoe , ( ik zelf had er niet echt veel aan want heb Windows home misschien daarom dat ik het niet meer weet ) Dit doe je via uitvoeren en dan iets intikken "weet niet meer wat"

nou, dat schiet lekker op dan... :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan