• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verschillen in de opties voor de x-as; hoe kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mesru

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2006
Berichten
63
Goede morgen,

een collega van me heeft een andere baan gekregen en heeft mij een excel file "nagelaten".
Hierin worden iedere week de gegevens van de voorgaande week toegevoegd in de eerst sheet. In de tweede sheet worden deze gegevens gecumuleerd tot week-gegevens.
Verder zijn er nog 2 sheets met grafieken, 1 voor het dagoverzicht en 1 voor het weekoverzicht.
Mijn collega zat iedere week weer alle waardes in de grafiek aan te passen voor de nieuwe hoogste dagwaarde en weekwaarde. (9 stuks in iedere grafiek)
Volgens mij moest dag makkelijker kunnen door maximum waardes er in te zetten, zodat de grafiek iedere week aangepast wordt op de nieuwe waardes. Want waardes die nog niet aanwezig zijn, worden niet getoond, dacht ik.
Nu werkt dit wel voor het dagoverzicht, maar voor het weekoverzicht werkt dit niet.
Ik heb al in de instellingen gekeken, maar op het eerste gezicht ziet alles er hetzelfde uit.
Maar als ik "Format Axis" selecteer, zie ik toch 2 verschillende pop-ups verschijnen:

X-as 1.jpg
dit is wat ik zie bij het dagoverzicht.
X-as 2.png
en dit bij het weekoverzicht.

Weet iemand waarom ik in het tweede geval geen instellingen voor min/max, major/minor en base unit kan doen?
Of ligt het niet daaraan, maar moet ik ergens anders zoeken?
Wij maken gebruik van Office Professional Plus 2010.

Alvast bedankt!
Groeten, Willem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan