verschillen pc mac

• Onderwerp starter Onderwerp starter ibiza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
mijn broer wil hem ne appel kopen gewoon omdat het een mooi design heeft past bij zijn zaak

1) wat zijn de verschillen met pc hij is gewoon op 98 te werken is verschil groot ?

2) is mac stabieler

3) moet hij nu overal nieuwe software kopen

4)is veiliger of niet

5) kan je er in slechste geval ook win 98 op installeren

1) wat zijn de verschillen met pc hij is gewoon op 98 te werken is verschil groot ?

Ja.

2) is mac stabieler

Nee.Niet stabieler dan XP wat op dit moment op een nieuw systeem zou worden geinstalleerd.

3) moet hij nu overal nieuwe software kopen

Ja.

4)is veiliger of niet

Nee, niet als je je goed beveiligd wat tegenwoordig met alles noodzakelijk is.

5) kan je er in slechste geval ook win 98 op installeren

Nee

Ik zelf vind PERSOONLIJK dat sommige software niet voor de MAC is te krijgen, en ik heb liever Windows, ik vind het namelijk wat betrouwbaarder en fijner werken

kan een windows gebruiker gemakkelijk met mac overweg of zou mijn broer beter een opleiding volgen
aangezien hij zelfstandig is weinig vrije tijd

Geplaatst door ibiza
kan een windows gebruiker gemakkelijk met mac overweg of zou mijn broer beter een opleiding volgen

mac os werkt hezelfde als windows, ongeveer dezelfde interface.
als je broer met windows kan werken, zal die met mac geen problemen hebben

Alleen om het design zou ik niet voor een Mac kiezen... Sinds win xp op de markt is, zijn windows-pc's een stuk stabieler geworden. Ook een Mac loopt vast, software voor een Mac is niet te gebruiken op een pc en andersom, windows-pc's worden door meer mensen gebruikt, is dus ook meer software en hulp voor te vinden. Voor puur grafische toepassingen is Mac de standaard computer, maar als je voornamelijk of alleen maar andere dingen met je systeem doet, zou ik voor een windows pc kiezen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan