Verschillend Gmail en YouTube account koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wouty

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2010
Berichten
28
Hoi allemaal!

Ik weet niet of ik de goede sectie heb gekozen om dit te posten, maar het kwam er het dichtste bij.
Ik heb een YouTube account al een hele tijd. Ook heb ik een Gmail account. Ik heb echter voor YouTube een hotmail account gebruikt om me aan te melden, en heb vervolgens mijn Gmail account gebruikt om even snel een account aan te maken voor mijn moeder. Het gevolg: Aanmelden op Gmail zorgt ervoor dat ik op YouTube aangemeld ben met mijn moeder's account. Als ik op YouTube me afmeld en vervolgens aanmeld met mijn YouTube account, dan ben ik op Gmail aangemeld met mijn hotmail account.

Ik kom er gewoon niet uit om mijn YouTube account te koppelen aan mijn Gmail account. Hulp zou fijn zijn! :D

Groetjes Wouty!
 
Dan neem ik aan dat je deze stappen doorlopen hebt? :)
 
Dan neem ik aan dat je deze stappen doorlopen hebt? :)
Ja inderdaad. Het probleem is namelijk dat mijn YouTube account al gekoppeld is aan een hotmail account. En dat mijn Gmail account al gekoppeld is aan mijn YouTube account.
Alles is dus al gekoppeld. Ik zoek alleen naar een magische omwisseltruc om ervoor te zorgen dat ik mijn Gmail account kan koppelen aan mijn YouTube account. (En eventueel mijn hotmail account aan mijn moeder's YouTube account). Is dat mogelijk?
 
Hier staan diverse oplossingen in verband met foutief gekoppelde accounts :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan