Verschillende accounts in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

rambo

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2000
Verschillende accounts aanmaken in outlook is geen probleem maar hoe kan ik ervoor zorgen dat verschillende mailalliassen onder dezelfde account elkaars mail niet kunnen ophalen? De mail van verschillende personen moet dus gescheiden blijven, onder outlook expres kan je het doen met de identiteiten en daarop dan een regel toevoegen dat dit mailadres niet mag gedownload worden van de server. Volgens mij moet dit in outlook ook met de regels maar ik kan nergens vinden om een bepaald adres niet te downen van de server. Wie heeft hiervoor oplossing?

Als ik me niet vergis zit in Outlook ook de optie om berichtregels in te stellen. In OE zijn te vinden in het menu Extra -> berichtregels. Daarmee kun je per bericht bepalen dat, indien het bericht aan een bepaalde voorwaarde voldoet, er een bepaalde actie moet plaatsvinden. 1 zo'n actie is het niet downloaden van de server.

Helaas heb ik geen outlook geinstalleerd, dus weet ik niet precies waar ze zitten.

Dat is het net

Alle regels die ik vind in outlook, daar staat nergens 1 tussen die het niet downloaden van de server bevat. In OE zit dit wel.....en toch ben ik ervan overtuigd dat het ook moet kunnen in outlook

Hmm, dat dacht ik ook. Dan kan ik je helaas niet verder helpen... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan