Verschillende accounts

• Onderwerp starter Onderwerp starter szal
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

szal

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2010
Ik deel mijn computer met een huisgenoot. Voor mailing maak ik gebruik van een Hotmail account en hij heeft een Yahoo account, bij elk account hoort een geheim wachtwoord uiteraard. Soms krijgt mijn huisgenoot met zijn Yahoo account inzicht in mijn Hotmail e-mailbox. En laatst dacht hij een e-mail te verzenden via zijn Yahoo maar die bleek verzonden via mijn Hotmail.
Hoe kan ik een eind maken aan die ongewenste situatie?

Twee verschillende webbrowsers, twee accounts om in te loggen op de pc, geschiedenis wissen.

Zijn allemaal opties, misschien een voor jou.

Dat zijn allemaal opties die ik reeds toepas.
Wat ik so wie so erg verwarrend vind is het verschil, of juist de overeenkomst, tussen Hotmail en Windows Live. Als ik via Hotmail een aantal foto's wil versturen, kan dat alleen maar goed door Windows Live te koppelen aan Hotmail. Het kost wel een flink aantal stappen voordat het voor elkaar is. Ik meen, als ik het goed op, dat er ergens in die procedure ook nog eens om mijn wachtwoord wordt gevraagd.
Hoe verhoudt Windows Live zich eigenlijk tot Hotmail? Voordat je denkt dat ik nu met een nieuwe vraag bezig ben voeg ik er aan toe: kan daar een oorzaak liggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan