Verschillende AntiVirus Programma's.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bermuda

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Hallo...

Ik zit met iets. Ik heb iemand nodig die mijn zus kan uitleggen dat de programma's in Hitman Pro geen spyware is. Ik heb het hard geprobeerd, maar ik dring niet tot haar door. Omdat ze op haar werk zoveel goeds heeft gehoord over Kaspersky, vertrouwt ze de hele computer daarop. Spybot S&D, Spyware Doctor, Ad-Aware SE heeft ze er af gegooid omdat ze denkt dat het spyware is en dat daardoor de hele computer naar de ***** word geholpen.

ALSJEBLIEFT, kan IEMAND haar uitleggen dat deze scanners ONTZETTEND goede anti ad- en spyware tools zijn, en geen spyware? Ik ben een discussie aan gegaan en tsjongejonge, wat was ze boos. Ik vind het best dat ze Kaspersky erop zet, dat is blijkbaar een goede antivirus enzo, maar dat ze dan de goede programma's eraf gaat gooien... kan ik best kwaad om worden.

Voor het eerst in 7,5 jaar (zie aanmeldingsdatum van mij bij de Helpmij) verwijs ik naar die relatief lange tijd dat ik hier zo nu en dan vertoef. Als ik onzin zou verkopen was ik hier al lang en breed "gewipt".

Laat je zus onderstaande regel goed lezen.............!!!

Wat jij schrijft klopt voor 90%. De resterende 10% gaan over Hitman. Dit programma kan soms meer ellende aanrichten dan dat 't oplost. Spyware Doctor ken ik persoonlijk niet.

Ad-Aware 2008 en Spybot Search and Destroy zijn uitstekende programma's, een must voor iedereen die binnengekomen ellende wil killen (spyware). Er zijn overigens meer goede spywarekillers. Kortom, zus,............ je hebt een beetje ongelijk!

Kijk naar de nuance: er is inmiddels een Ad-Aware 2008. Die heeft Ad-Aware SE opgevolgd.

Laatst bewerkt:
Voor het eerst in 7,5 jaar (zie aanmeldingsdatum van mij bij de Helpmij) verwijs ik naar die relatief lange tijd dat ik hier zo nu en dan vertoef. Als ik onzin zou verkopen was ik hier al lang en breed "gewipt".

Laat je zus onderstaande regel goed lezen.............!!!

Wat jij schrijft klopt voor 90%. De resterende 10% gaan over Hitman. Dit programma kan soms meer ellende aanrichten dan dat 't oplost. Spyware Doctor ken ik persoonlijk niet.

Ad-Aware 2008 en Spybot Search and Destroy zijn uitstekende programma's, een must voor iedereen die binnengekomen ellende wil killen (spyware). Er zijn overigens meer goede spywarekillers. Kortom, zus,............ je hebt een beetje ongelijk!

Kijk naar de nuance: er is inmiddels een Ad-Aware 2008. Die heeft Ad-Aware SE opgevolgd.

THX, mischien dat het nu een beetje gaat doordringen dat deze programma's gewoon essentieel zijn voor computer beveiliging. Alhoewel ik het betwijfel dat ze het ermee eens is. Spybot S&D, Ad-Aware SE en Spyware doctor waren alle 3 onderdeel van hitman pro. Spyware doctor vond altijd de meeste infecties op mijn computer, het heeft me samen met de andere 2 flink uit de brand geholpen.

Maar wat ik te horen krijg is "KASPERSKY dit, KASPERSKY dat, alles eraf gooien want dat zijn maar slechte goedkope programma's"

Als Kaspersky ECHT zo goed is dan vind ik het niet erg, maar ik betwijfel het of het tegen programma's op kan die speciaal zijn gericht op adware of spyware.

Doe een test en laat Kaspersky het systeem bekijken en laat daarná Ad-Aware 2008 en Spybot Search and Destroy eens naar het systeem kijken. Vinden laatst genoemden niets meer nadat Kaspersky zijn werk gedaan heeft, dan is het progje net zo goed als dat je zus denkt dat het is.

Kaspersky is een hele goed betaalde virusscanner, ik draai hem ook. Maar deze doet helaas niets of weinig tegen spy-ware. Is alleen Anti-virus, Firewall en anti spam.

Kaspersky is een hele goed betaalde virusscanner, ik draai hem ook. Maar deze doet helaas niets of weinig tegen spy-ware. Is alleen Anti-virus, Firewall en anti spam.

Het lukt me nog steeds niet haar te overtuigen. Ik heb haar inmiddels wel zo ver gekregen dat ze de programma's uit de prullenbak vist en gewoon er op laat staan. Beter dus, maar als iemand nog iets tegen haar te zeggen heeft dan graag! Ik kan geen goede argumenten geven...

Ik heb je de allerbeste gegeven...................

Eérst Kaspersky en dan die andere progjes draaien. Vinden die andere wat, geen argumenten meer nodig.

Ik heb je de allerbeste gegeven...................

Eérst Kaspersky en dan die andere progjes draaien. Vinden die andere wat, geen argumenten meer nodig.

klopt, dat zal ik gaan proberen :) bedankt trouwens alletwee voor de snelle reacties. deze topic is wat mij betreft opgelost ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan