Goedemorgen,
Ik heb een Excel sheet waarin je projecten bij kan houden.
Een gedeelte uit de sheet heb ik toegevoegd.
Als ik een datum invul in cel A4 (hetzelfde voor de cellen A5 t/m A14) dan worden de cellen C4, E4, G4, I4, K4, M4, O4 en Q4 automatisch gevuld met waarbij hij gegevens gebruikt uit sheet 2 "Data".
Deze data gaven aan wanneer een bepaalde stap gereed moet zijn. Handmatig wordt dan de datum ingevuld dat deze gereed is per stap.
Nu wil ik het volgende kunnen zien van de geel gekleurde cellen:
Als voorbeeld Stap 1 Voca gereed:
Hoeveel procent van de Voca's (t.o.v. totaal aantal voca's (cel 4 t/m 14)) waren gereed voor (of op) de geplande data uit cel C4 t/m C14 per week? Hierbij moeten dus de rijen D en C vergeleken worden.
Hetzelfde wil ik toepassen met de stappen 4 en 7.
Ik heb al verschillende formules geprobeerd, maar kom er niet uit.
Een beetje hulp in de goede richting kan ik wel gebruiken, en ik zou jullie zeer dankbaar zijn als jullie mij hier mee kunnen helpen
Groeten,
Richard
Ik heb een Excel sheet waarin je projecten bij kan houden.
Een gedeelte uit de sheet heb ik toegevoegd.
Als ik een datum invul in cel A4 (hetzelfde voor de cellen A5 t/m A14) dan worden de cellen C4, E4, G4, I4, K4, M4, O4 en Q4 automatisch gevuld met waarbij hij gegevens gebruikt uit sheet 2 "Data".
Deze data gaven aan wanneer een bepaalde stap gereed moet zijn. Handmatig wordt dan de datum ingevuld dat deze gereed is per stap.
Nu wil ik het volgende kunnen zien van de geel gekleurde cellen:
Als voorbeeld Stap 1 Voca gereed:
Hoeveel procent van de Voca's (t.o.v. totaal aantal voca's (cel 4 t/m 14)) waren gereed voor (of op) de geplande data uit cel C4 t/m C14 per week? Hierbij moeten dus de rijen D en C vergeleken worden.
Hetzelfde wil ik toepassen met de stappen 4 en 7.
Ik heb al verschillende formules geprobeerd, maar kom er niet uit.
Een beetje hulp in de goede richting kan ik wel gebruiken, en ik zou jullie zeer dankbaar zijn als jullie mij hier mee kunnen helpen
Groeten,
Richard