Verschillende errors bij ieder programma!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichaelNL

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Msn Messenger hangt vast, iedere keer opstarten!

errorktg.jpg

Sinds ik met Hitman Pro me spyware heb gewist doet mijn pc vaag.

Bij elk programma dat ik open, internet, outlook, itunes, zelfs Taakbeheer, krijg ik deze error. Dan heeft het alleen een andere naam bovenin. Maar hoe kan ik dit oplossen. Bij het opstarten van me pc krijg ik eerst 15/20 van zulk soorrt venstertje. Zelfs tijdens en voor het "Welcome"- scherm.
Maar googlen na dat bestand heeft geen enkel resultaat. Kan ik dit bestand zoeken en verwijderen?
Of op welke manier ik dit kan verwijderen. Ik heb AVG maar die heb k al een aantal uren uitstaan omdat me pc wat slomer werd.

En toen straks werd me bureaublad veranderd in een zwarte pagina met witte tekst dat ik Spyware geinfecteerd was. Er stond een extra icoontje onderin, en toen ik erop klikte kreeg ik een nep virusscan met allemaal zogenaamde virussen die ik moest verwijderen. Toen ik voor de echte hitmanpro 3.5 me pc opnieuw moest opstarten was alles weer normaal. Behalve al deze error schermen. Die verschijnen bij elk programma.

Systeemherstel kan niet, omdat er geen herstelpunten uit het verleden zijn.

EDIT: PROBLEEM 1 FIXED, MSN probleem zie onderaan!

Laatst bewerkt:
Hitman pro eraf gooien...die pleurt allerlei goede bestanden er zomaar af.

Of kun je met hitman een backup terug zetten ofzo dan dit eerst doen?

MBAM downen en installeren en updaten en scannen.
http://www.malwarebytes.org/mbam.php

hopen dat je niet veel goede bestanden mist

Laatst bewerkt:
Hoe kan ik backuppen met Hitman Pro? En kan ik die goede bestanden nog terug krijgen?

Tja dat vroeg ik,moet je eens kijken in instellingen ofzo of dat kan (ik gebruik het niet) zo niet deinstaleer het en ga maar scannen met mbam.
eerst proberen die spyware eraf te gooien.

Laatst bewerkt:
http://www.bleepingcomputer.com/forums/topic238160.html

Hier staat het antwoord, als je de hele foutcode overtypt vind je wel iets. Ik deed alleen de DLL files.

Maar als ik het daar zo lees kan k beter geen Malware Bytes gebruiken want die verwijderd ook de goede bestanden.
Ik heb dat rare bestand van die error dus 'gewiped' met RootRepeal. Maar ik durf niet nu weer te scannen en deze dan met Malware Bytes te verwijderen.
Of kan dit echt geen kwaad?

Als je goed leest hebben ze daar ook de mbam laten scannen en onderaan staat dat je wat die vind ook moet verwijderen.
dus scannen met mbam en wat die vind verwijderen!

Hmm de virusen e.d. zijn er uit. Toch is me pc nu ongelooflijk traag met internet.

Elke keer als ik Windows Live Messenger opstart krijg ik direct Rapport verzenden of Niet Verzenden.

Als ik me pc opnieuw opstart staat ingesteld dat MSN zich bij het opstarten aanmeld en inlogd. Maar het hangt iedere keer vast zonder dat ik wat doe. Dus moet ik gewoon Reageert niet, Nu Beeindigen klikken.

AVG Virusscan vind niks meer, MBAM heeft nu alles verwijderd. Spybot ook al. Me pc zou helemaal schoon moeten zijn en toch heb ik nog problemen.

Het rapport van de crash iedere keer is:

msnerror.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan