srananmang
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 mei 2011
Beste Helpmij.nl forumleden,
Helpmij!
Ik probeer een jaarrekening te maken in 1 Excel bestand met 12 maand tabbladen en 1 jaaroverzicht.
Op de 13e tabblad kan ik dan makkelijk berekenen wat mijn inkomsten en uitgaven waren over het gehele jaar.
Dit wil ik doen voor de afgelopen 5 jaar, waarvan ik per maand gegevens heb bijgehouden.
Nu heb ik 12 verschillende Excel bestanden(dus van elk maand 1).
Hoe kan ik dit op een makkelijke manier samenvoegen?
EDIT:
In het bestand voorbeeld.xlsx zie je het voorblad en tabblad van januari.
Na januari zou ik de bestanden februari.xlsx en maart.xlsx willen toevoegen.
Als ik het wil knippen en plakken, gaat dit niet --> ZIE AFBEELDING 'foutmelding.PNG'
En aan de rechterkant, van het eerste tabblad van het bestand voorbeeld.xlsx, zou ik van de maanden buttens willen maken die springen naar de bijbehorende tabblad.
Alvast hartelijk bedankt!
Met vriendelijke groet,
Srananmang
Bijlagen:
- Bekijk bijlage Voorbeeld.xlsx
- Bekijk bijlage februari.xlsx
- Bekijk bijlage Maart.xlsx
-
Helpmij!
Ik probeer een jaarrekening te maken in 1 Excel bestand met 12 maand tabbladen en 1 jaaroverzicht.
Op de 13e tabblad kan ik dan makkelijk berekenen wat mijn inkomsten en uitgaven waren over het gehele jaar.
Dit wil ik doen voor de afgelopen 5 jaar, waarvan ik per maand gegevens heb bijgehouden.
Nu heb ik 12 verschillende Excel bestanden(dus van elk maand 1).
Hoe kan ik dit op een makkelijke manier samenvoegen?
EDIT:
In het bestand voorbeeld.xlsx zie je het voorblad en tabblad van januari.
Na januari zou ik de bestanden februari.xlsx en maart.xlsx willen toevoegen.
Als ik het wil knippen en plakken, gaat dit niet --> ZIE AFBEELDING 'foutmelding.PNG'
En aan de rechterkant, van het eerste tabblad van het bestand voorbeeld.xlsx, zou ik van de maanden buttens willen maken die springen naar de bijbehorende tabblad.
Alvast hartelijk bedankt!
Met vriendelijke groet,
Srananmang
Bijlagen:
- Bekijk bijlage Voorbeeld.xlsx
- Bekijk bijlage februari.xlsx
- Bekijk bijlage Maart.xlsx
-
Laatst bewerkt: