• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verschillende Excel bestanden samenvoegen onder verschillende tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

srananmang

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2011
Beste Helpmij.nl forumleden,

Helpmij!

Ik probeer een jaarrekening te maken in 1 Excel bestand met 12 maand tabbladen en 1 jaaroverzicht.
Op de 13e tabblad kan ik dan makkelijk berekenen wat mijn inkomsten en uitgaven waren over het gehele jaar.

Dit wil ik doen voor de afgelopen 5 jaar, waarvan ik per maand gegevens heb bijgehouden.

Nu heb ik 12 verschillende Excel bestanden(dus van elk maand 1).

Hoe kan ik dit op een makkelijke manier samenvoegen?

EDIT:
In het bestand voorbeeld.xlsx zie je het voorblad en tabblad van januari.
Na januari zou ik de bestanden februari.xlsx en maart.xlsx willen toevoegen.

Als ik het wil knippen en plakken, gaat dit niet --> ZIE AFBEELDING 'foutmelding.PNG'

En aan de rechterkant, van het eerste tabblad van het bestand voorbeeld.xlsx, zou ik van de maanden buttens willen maken die springen naar de bijbehorende tabblad.

Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groet,

Srananmang:confused:

Bijlagen:
- Bekijk bijlage Voorbeeld.xlsx
- Bekijk bijlage februari.xlsx
- Bekijk bijlage Maart.xlsx
- Foutmelding.PNG

Laatst bewerkt:
Beste,

Zoek eens op worksheet.nl via geavanceerd zoeken naar resultaten van bestanden samenvoegen. Plaats jouw vraag niet op dit vermeld forum!

mvg,
berre51

Beste,

Daarmee wil ik aangeven dat je dezelfde vraag niet op diverse vragenforums mag plaatsen. De moderators tillen daar nogal zwaar aan.
Heb je al een voorbeeld gevonden?

mvg,
tkint

Tkint,

Bedankt voor de tip!

Ik heb nog niks gevonden, en ben een voorbeeld excelsheet aan het maken!

Die kun je zo zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan